THEDİARYGAME-01.11.21 KIZ ARKADAŞIMIZI ZİYARET ETTİK👯

in Steemit Türkiye3 years ago

Selamlar sevgiler herkese, umarım iyisinizdir. Tüm kalbimle içten selamlıyorum. Arkadaşlar bugün burada sizlerle paylaşmak istediğim bu güzel fotoğrafı ve evimde bakımını üstlendiğim çiçeğimden bahsetmek istiyorum. Bu görseli gördüğümden siz değerli dostlarında görmesini istemediğim için cekip sizinle paylaşmak istedim. Bir arkadaşım ile bugün beraber dışarı çıkıp başka bir arkadaşımızı iş yerinde ziyaret etmek ve birazda arkadaşımızın yanında ilgimizi cekecek bir şeyler almak istedik. Arkadaşımız Anadolu yakasında bir süs eşyası ve ev aksesuarların çok olduğu bir avm gibi bir yerde çalışıyor. Önce arkadaşımızı ziyaret sonra alış veriş yapalım dedik daha önce konuşmuş ve sözleşmiştik kısmet bugün oraya gitmekmiş. Neyse canım arkadaşım önce bizi bir güzel ağırladı ve kahvelerimizi içip ufak bir sohbet ettik. Zaten çok fazla kalamazdık çünkü kendisi de çalıştığı için cok fazla rahatsızlık vermek istemedik. Daha sonra kalkıp iş yerini bir güzel dolaşıp hemen tüm aksesuarları bakınıp bize yani evimiz için eksik olanları almak istedik. Üstelik personel indirimden faydalandık. Üs kata çıktığımızda bu güzel resimi gördüm. Çok çok güzel bayıldık ama satılmıyormuş😌 neyse çok ısrar ettik fakat satılık olmadığı için fazlada zorlamanın anlamı yok ama pahalı bişey zaten alacak gücümüz de yok zaten.

IMG_20211030_130931.jpg

Neyse bu çiçeği arkadaşımdan rica edip istedim. Sağolsun oda beni kırmadı hemen aldım. Bir sürü güzel çiçekler de vardı. Dışarı sermişler böyle o kadar çok çeşit vardı ki hepsinden almak isterdim 😂😂

Screenshot_20211030_113129.jpg

Bu gördüğünüz ise benim için çok kıymetli çünkü her gün özenle bakıyorum her şeyiyle kendim bizzat ilgileniyorum. Böyle çiçeklerin bakımını çok seviyorum. Benim içinde meşgale oluyor.

Screenshot_20211030_113112.jpg

Evet arkadaşlar benim için alış veriş günüm bu kadardı. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum. 🙏🙋‍♀️🙋‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52