GÜNÜN ANLAM VE ÖZETİ

in Steemit Türkiye3 years ago

İyi aksamlar herkese ;

Bugün benim için çok yoğun ve yorucu bir gündü. Uzun zamandır evimin salonuna beğendiğim ve araştırdığım salon lambader ve abajur bakıyordum ve sonunda Avrupa tarafına geçerek tahtakalede en sonunda buldum.Gerek renk olarak gerekse ambiyans olarak çok güzeller ben çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Almak isterseniz kesinlikle tahtakaleye gidin ve ordan alın. Hem uygun hem çok çeşit var ve gerçekten normal fiyatlar. Mağazalar da çok daha pahalı.
Salonumda yerlerini aldılar bile 🙂
Bu arada 5 metre 3 lü priz aldım yalnız çok pahalıydı. Onlara bile zam gelmiş 95 TL ye aldım.

IMG_20220111_193039.jpg

Eve geldim aldıklarımı yerleştirdikten sonra hemen kahve ve yanına nevale 😋 yani abur cubur bide bisküvili pasta yapmıştım onu çıkarıp hazırladım kuzenim geldi beraber yedik ve içtik. Ben gün içinde kahve içmezsem dayanamıyorum en az iki fincan kahve içiyorum ama yanında illa bir şey olacak 😂😋

IMG-20220111-WA0053.jpg

Geçen akşam uzun bir aradan sonra eşim ile dışarı çıktık ve çok güzel geçti. Manzaram sizin de gördüğünüz gibi güzel ve huzur dolu idi.
Hava şansımıza çok güzel si. Sıcaktı.eşim ile sohbet ettik ve ikimize çok iyi geldi. Tabiki vakaların çoğaldığı bu dönem de çok dikkat ettik çift maske ve ellerimize sürekli dezenfektan sıktık. Kalabalık ortamda bulunmamaya özen gösterdik.

IMG_20220111_193055.jpg

Sizlerle paylaştığım gibi günüm yoğun bir koşuşturma ve alışveriş ile geçti sonra kuzen ile sohbet ettik ve en sonun da ise eşim ile bu dışarı çıktık inanın bu ikimize çok iyi geldi.
Herkese iyi akşamlar
Kendinize iyi bakın
Görüşmek üzere hoşçakalın
Sevgiler steemit ailesi

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52