GİZEMLİ TABLOLAR 🙆‍♀️🙆‍♀️

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese iyi akşamlar diliyorum, arkadaşlar bugün sizlere bu gönderimde tabloları paylaşmak istiyorum. Arkadaşım ile bugün için kendimize zaman ayırdık. Beraber hazırladık gezerken bu tablolar dikkatimizi çekti. Bende fotoğraflarını cekip siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim. Baya ilginç tablolar böyle bir resim yada tablom olmasını isterdim. 😂😂 Bakıldığında çok emek verilmiş kim bilir ne zaman yapılmış ve ne kadar sürmüştür. Ama gercek şu ki çok çok güzel çizilmiş bakıldığı zaman insanını gercekten etkiliyor.

Screenshot_20211115_215322.jpg

Böyle bir bahcemin olmasını ve her sabah uyandığım da bir sürü çiçeklerin olması onların sabahın erken saatinde vermiş olduğu müthiş kokuyu içime cekmek isterim. Bahcemin her köşesinde farklı farklı çiçeklerin olması beni çok mutlu eder. Aslında herkes benim gibi hayalleri vardır böyle kocaman bir ev yada yalı 😂😂 ben her zaman şunu düşünürüm her insanının hayali vardır. Hayal kurmak parayla der babam yada hayalimizi kimse çalamaz ya gercekte odur. Ben kendim için değil ailemi mutlaka koymuşumdur hayallerimi ne diyelim inşallah gerçekleşir. 🤲🤲

Screenshot_20211115_215254.jpg

Arkadaşlar bu tablo çok güzel değil mi sizce benim için çok özel bir tablo eski zamanlarda özellikle saray ve konaklarda hep böyle güzel odalar ve odanın içinde çiçeklerin olduğu odanın o enfes kokusu tüm evi sarar. Öyle zannediyorum yaşadığımdan değil sadece hayal ettiğimde böyle geçiyor aklımda. Şu da bir gercek eski zamanlarda ki ne konaklar nede saraylar kaldı geriye şimdiye baktığımızda geriye kalan beton yığınlı binalar ve küçük küçük odalar yani eskiye dair ne varsa sadece masallarda yada geçmiş tarihte kaldı. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60340.89
ETH 2615.66
USDT 1.00
SBD 2.56