The Diarygame Better Life - Yağmurlu bir günde komşularla

in Steemit Türkiye3 years ago

sokak.jpg

Bugün hava çok yağmurlu olduğu için evden dışarıya çıkmayacaktık. Bu yüzden sabah birazcık daha geç kalktık. Güzel bir kahvaltı yapıp evimizi temizlemeye koyulduk. Annenle beraber güzel bir temizlik yaptıktan sonra yağmurun çok güzel bir şekilde yağdığını görüyordum. Camdan bir sürü fotoğraf çektirme hepsi birbirinden güzeldi. Bugüne evde geçireceğim için aslında mutsuzdum. Fakat yağmurun bu kadar güzel yağdığını görünce çok mutlu oldum.

kahve.jpg

Bu sırada apartmandaki komşularımız bize gelmişlerdi. Biz de onlarla birlikte çok güzel sohbet ettik. Onlara güzel bir kahve yaptım. Annen ve komşularımıza ona güzelce içtiler. Daha sonra çok güzel sohbetler de ettik. Galiba onlar da sıkışmışlardı evde oturmaktan. Aslında annem için de iyi olmuştu çünkü bayağıdır dışarıya çıkmıyordu. Komşularımızdan bir tanesi torunu için çok güzel patikler örüyordu. Ben de tabii ki onlara hayran kaldım.

su böreği yeni.jpg

Akşama doğru annem onları göndermek istemedim akşama yemeğe kalmalar için onları davet etti. Daha sonra annem çok güzel su böreği yaptığı için onlara da su böreği yapacaktı. Hemen hazırlıklara başladı. Efsane bir su böreği yaptı. Su böreğine güzelce yaptığı haşladı ben de ona yardım ettim. Sonra annem bunu kızartti tabii ki misafirler de çok mutlu olmuşlardı. Akşama babamlar da eve gelince. komşularımızla birlikte çok güzel bir akşam yemeği yedik. Gerçekten bunu sık sık tekrarlamanız gerektiğini de anlamıştık. Böyle güzel dostluklarla yemek yemek sohbet etmek gerçekten çok güzel. Tabii ki komşularımızın çocukları ve benimle yaşıt olan arkadaşlarımda geldiği için ben de ayrıca mutlu olmuştum.

Sort:  
 3 years ago 

Şu bögregi harika görünüyor. Annemizin ellerine sağlık..Afiyet şifa olsun..

 3 years ago 

yagisli havalarda evde olmak gibisi yok 😊muhabbet edecek komsularinizin olmasi ayrica guzel. su boregi cok lezzetli gorunuyor. annenizin ve sizin ellerinize saglik😋

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60684.92
ETH 2911.45
USDT 1.00
SBD 2.30