The Diary Game Better Life / 4 Eylül Günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

7.jpg

Herkese günaydın. Saat 10 . 00 da uyandım. Fakat hala uykum vardı yataktan kalkmamak için direniyordum ama mecburen kalkmam lazımdı arkadaşımla dışarı kahvaltı yapıp biraz gezecektik. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp hazırlanıp evden çıktım. Arkadaşımla kahvaltı yapacağımız yere gitmek için yürümeye başladım. Eve yakın bir yerde kahvaltı yapacaktık. 15 dakika yürümeden sonra kahvaltı yapacağım yere gelmiştim.

8.jpg

Arkadaşım benden önce gelmişti ve beni bekliyordu. Birlikte menüye baktık ve gözleme yemeye karar verdik. Siparişimizi verip beklemeye başladık. 10 dakika sonra gözlememiz geldi muhabbet ederek yedik ve hesabı ödeyip masadan kalktık. Bugün Nakkaştepe ye gidip biraz boğaz ve yeşillik ile iç içe bir gün geçirmeye karar verdik. Otobüse binip gideceğimiz yere koyulduk. Uzak bir yoldu. 1 saat sonra durağında indik ve 10 dakika da yürüyerek gideceğimiz yere vardır.

9-1.jpg

Bu manzarayı gördükten sonra çektiğimiz yola değdi dedik. Oturduk uzun uzun manzarayı izledik. Gezindik etrafı bir şeyler alıp çimlerde oturup manzarayı izlemeye devam ettik. Hava da sıcaktı güneşte de belli bir zamandan sonra oturulmuyordu. Gezindik bol bol resimler çekilip anı ölümsüzleştirdik ama gelinmesi gereken en güzel yerlerden bir tanesidir o kadar güzel manzara var ki.

Ardından cafe ye gidip soğuk bir şeyler içmek için oturduk. Siparişlerimizi verip uzun bir süre oturduk. Sonra hesabı ödeyip kalktık. Eve gitmek için tekrar aynı yolu geri dönmeye başladık. Akşam olmuştu zaten uzun bir yolculuktan sonra eve geldik ve günümüzü bitirdik.

Sort:  
 3 years ago 

güzel :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60754.23
ETH 2913.09
USDT 1.00
SBD 2.31