Steemit-Turkiye Yarışma #9 #club5050 etkinliği 39.368 SP Power Up

in Steemit Türkiye3 years ago

WhatsApp Image 2021-10-21 at 23.21.54.jpeg

Screenshot_1.png

Merhaba Steemit Türkiye ailesi bugün bir yarışma ile sizlerleyim. Paylaşım yaptığım gönderilerim ve çocuklar için kendi oyuncağını yap yarışmasından kazandığım steem ve spleri power up yaptım.

Screenshot_2.png

İnanırsak her şeyi başarırız. Ve bende bu topluluğa inandım. Ve bu sayede kendim için koyduğum merdivenin basamaklarını çıkıyorum.

Screenshot_3.png

Emek verdikçe bunun karşılığını alabildiğimizi görmek çabalayıp çalışmak için en iyi motive yöntemi bence. Bu konuda aslında konuşulacak çok şey var fakat daha sonralara da bırakalım ne dersiniz 😉

Screenshot_4.png

O halde neler yaparak gücümü arttırdığıma geçebiliriz. İlk olarak sbdleri cüzdandan market ile steeme çevirdim.

Screenshot_5.png

Screenshot_6.png

Toplam 2.348 olan sbd'nin hepsini çevirdiğimde 28.018 steem yaptı ve daha önce yarışma ve paylaşımımdan olan steemlerde üzerine eklenince 39.368 steem oldu ve hepsini power up yaptım.

Screenshot_7.png

Screenshot_8.png

Hep birlikte daha da güçlüyüz
Daha da güzel günlere gelmek umuduyla hoşçakalın.
Mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler dilerim.

Sort:  

Başarılar 👍

 3 years ago 

Çok emek vermişsinizdir ama degmiş

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38