HEP BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ /STEEMİT TÜRKİYE SP ULAŞMA ETKİNLİĞİ

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba!
Bu platformda geleceğe yatırım yapmak için uğraşıyorum. Bu yüzden kazancımın hepsini SP yapıyorum. İlk hedefim olan 500 SP yi başardım. İnandım, çalıştım ve başardım. Artık ikinci hedefim için çalışacağım.

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Screenshot_6.png

Screenshot_8.png

Screenshot_1.png

Gücümüzü arttırmak için oy değerimizi arttırmak gerekiyor. Her şey çok daha güzel olacak inanıyorum.

Hep birlikte daha da güzel günlere gelmek umuduyla .

Hepinize mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler dilerim.

Sort:  

Tebrik ederim sizi hu azimle inşşalah 2.ci hedefinize de daha çabuk ulaşırsınız.

Topluluk kayıt programına kayıt olmadıysanız lütfen kayıt olun aşağıya link bırakıyorum

https://steemit.com/hive-179764/@habercitr/steemit-tuerkiye-toplulugu-kullanici-kayit-ve-takip-formu-oenemli-duyuru

habercitr
Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim umarım benim de tüm temennim bu yönde .😊

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Steemit türkiye topluluğunda aktif olduğunuz için teşekkür ederiz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63643.10
ETH 2582.85
USDT 1.00
SBD 2.75