Yeniden merhaba 👋

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Steemit Türkiye dostlarım.

Bir süredir post paylaşmıyordum. İlk zamanlar iş yerindeki yoğunluk nedeniyle paylaşım yapmamıştım. Paylaşım yapmadığım süre uzadıkça yarın paylaşırım haftaya paylaşırım diye son postumun üzerinden aylar geçmiş.

Bugün bu döngüyü kırarak, aradan sonraki ilk postumu paylaşıyorum.

IMG_20220423_170312.jpg

Oğlum Ediz'i parka götürdüğümde çektiğim bir fotoğraf. Her çocuk gibi Ediz'de parkı çok seviyor. Çok sık götürmesem de fırsat buldukça götürüyorum. Neyse ki bu konuda şanslı Ediz. Annesi ve aynı apartmanda oturan yengeleri tarafından sık sık parka götürülüyor.

Herkese iyi günler dilerim 👋

Sort:  

tekrar hoşgeldinizzz

 2 years ago 

Teşekkürler. Hoşbuldum. 👋🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58115.81
ETH 2623.89
USDT 1.00
SBD 2.42