İtalyan peynirleri 🧀

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese günaydın. Bir müşterimiz İstanbul'da, italyan bir ustayla, italyan peynirleri yapıyor. Resimde gördükleriniz, olgunlaşması için dinlendirilen peynirler. Bazılarının tadımını yaptım. Daha önce hiç denememiştim italyan peyniri. Sonuç "Ezine peynirinin gözünü seveyim" 😂 herkesin damak tadı farklıdır tabi ama ben beğenmedim.

Mutlu günler dilerim.

IMG_20211221_103138.jpg

Sort:  
 3 years ago 

😂😂👍🏽

Kesinlikle katılıyorum bende hiç beğenmedim.
Peynirin her türlüsünü severim diyordum. Taaki italyan peynirini görüp tadana kadar. Her türlüsü de sevilmiyormuş .🙈😃

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62