Club100 / The Diary Game - Better Life | 27.07.2022 iş günü

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

IMG_20220728_145818_433.jpg

Merhaba Steemit Türkiye ailesi.

Çok sık paylaşım yapamıyorum bu ara. Yaptığım paylaşımların günlük yaşamımdan farklı olmasını istiyorum. Günlük rutin işlerimi yazmak biraz garip geliyor bana. Bu yüzden hiç diary game postu yazmamıştım. Ama bugün yazmayı denemek istiyorum.

Bu sabahta hafta içi ve cumartesi günleri olduğu gibi 7:20'ye kurulu olan alarmın sesiyle uyandım. İnsan uzun süre aynı saatlerde uyanınca, uyanmak istemese bile o saate uyanıyor. Pazar günleride eğer çok yorgun değilsem yaklaşık 7:30 - 8:00 gibi uyanıyorum. Eskiden yaşlılara şaşırdım niye sabahın köründe uyanıyorlar diye. Galiba artık bende yaşlanıyorum 😂

Sabah kahvaltı yapmayı sevmiyorum. Kimi insan için vazgeçilmez bir öğün olan kahvaltı benim için pass geçilebilir bir öğün. Pazar günü bile erken kalkmama rağmen, öğlen saatlerinde çocuklarla birlikte kahvaltı yapıyoruz. Brunch yani 😃 Post içi küçük bir bilgi vereyim brunch, ingilizce breakfast ( kahvaltı) ve launch (öğle yemeği) kelimelerinin birleşmesinden oluşmuştur. Kahvaltı ve öğle yemeğini birleştirme anlamında kullanılıyor.

Aynı apartmanda oturduğumuz abilerim ve yeğenimle birlikte iş yerimize geldik. Bu ara işleri biraz dağıttık. Malzeme bekleyen işler vs iş yerimiz bayağı dağınık durumda. Neyse ki cuma günü bir kısmını teslim edeceğiz.

IMG_20220726_103745.jpg

İş yerindeki işlerle biraz ilgilendikten sonra müşterimizin istediği özel bir tekerlek için teker imalatı yapan bir fabrikaya gittim. Kama teker firmanın adı. Özel üretim bir tekerlek olduğu için fiyatı da epeyce tuzlu çıktı. İş yerime gelip fiyat teklifini hazırlayıp müşteriye mail olarak gönderdim. Ben işe ilk başladığım yıllarda teklif hazırlayıp yazıcıdan çıktı alıp fax olarak gönderiyorduk. Hatta ufakken babamın daktiloda teklif hazırladığını bile hatırlıyorum. Artık teknoloji gelişti. Yaşlandığımın bir kanıtı daha 😂

Teklifi yolladıktan sonra farklı bir müşterimize ölçü almak için gittim. Bizim yaptığımız dinlendirme raflarında duran İtalyan peynirlerin de resimledim.

IMG_20220722_131222.jpg

Sonrasında İstanbul trafiği nedeniyle iş yerime kapanış saatinden önce yetişemedim. Direk eve geçtim.

Akşam yemeğimizi yedikten sonra çay eşliğinde eşimle birlikte dizi keyfi yaptık.

Benim bir günüm detaylar olmadan böyle geçti.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Herkese mutlu günler 👋🏻

Sort:  

Herşey ilkle başlıyor abi :) çok güzel olmuş bence yazın. verdiğin bilgiler içinde teşekkür ediyorum :)

teknoloji hayatımızı gerçekten çok kolaylaştırıyor ama bi okadarda riskli hale getiriyor. Artık telefon veya bilgisayardan halletmediğimiz birşey kalmadı. Artık tüm bilgilerimiz heran herkeze açık durumda dikkatli olmak lazım :)

paylaşımlarının devamını bekliyoruz :)

 2 years ago 

Teşekkür ederim Ahmet kardeşim yorumun için. Yeni görevin için de Tebrikler 👏 elimden geldiğince aktif olacağım inşallah. 👍🏻

Çok teşekkür ederim abim umarım hep beraber daha iyi yerlere getireceğiz topluluğumuzu :)

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Telegram : https://t.me/+RZlEs3pyQws1OGI0

Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67633.45
ETH 3775.76
USDT 1.00
SBD 3.70