Mutlu hafta sonları 🎉🎉

in Steemit Türkiye3 years ago

Güneşli bir sonbahar gününden merhaba.

Hava güneşli olunca ve araba kirli olunca her erkek gibi benimde aklıma arabayı yıkamak geldi 😃 Ama tek kolumu kullanamadığım için kendim yıkayamıyorum maalesef. Oto yıkamanın yolunu tuttum.

IMG_20211113_110136.jpg

Aslında arabayı aldığımızda, mecbur kalmadıkça oto yıkamaya götürmeyeceğim demiştim kendi kendime. Ama maalesef mecbur kaldım. 🤕

IMG_20211113_110727.jpg

Oto yıkamacı bahçede güvercin besliyordu. Çocukken bende bir süre güvercin beslemiştim. Çocukluğum geldi aklıma onları görünce.

IMG_20211113_100642.jpg

İlk önce 1 çift alıp, sonrasında arttırmıştım sayıyı 😀 Erken kurtuldum güvercin işinden. Erken dediğim de 3-4 sene. Kurtuldum diyorum çünkü güvercin beslemek bir hastalığa dönüşüyor bir süre sonra. 1 çift güvercine araba bırakanlar mı dersiniz, güvercinlere ayırdığı vakti evine ve ailesine ayırmadığı için yuvasını yıkanlar mı?

IMG_20211113_110206.jpg

Gerçekten güzel bir hobi ama herşeyde olması gerektiği gibi dozunda olursa. Birde kuşları baktığınız ortamın uygun olması gerekiyor.

Kuş hırsızlığı da çok oluyordu benim beslediğim dönemde. Bir kaç kuş için kaç katlı binanın tepesine çıkıp kümes patlatıyorlardı. Patlatmak dediğim patlayıcıyla patlatmak değil. 😀 Kuşçular arasında bir jargon. Ahmet'in kümesi patlatmışlar vs gibi. Hırsızlık amacıyla kümesin kilidini kırmışlar demek 😂 O duyguyu bile unutmuşum. 5-6 kuş 20 sene önceye götürdü beni.

Hobi insanı dinledirmeli, vücut olarak yorulsa da kafa olarak dinlenmeli. Kuşları salıp yem vermek, onları uçurmak gerçekten çok güzel ve kafa dinlemelik bir hobi. Ama götürüleri, getirilerinden fazla bence. Yine de herkese saygı duymak lazım. Kuş besleyenler verdikleri bu emekle, saygıyı hak ediyor.

Nereden başladık, nereden çıktık. 😀 Herkese mutlu hafta sonları dilerim. 👋

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

 3 years ago 

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60147.92
ETH 2613.63
USDT 1.00
SBD 2.55