Steemit-turkiye Yarışma #9 #club5050- 122.768 Steem Power Up

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhabalar,
Buralar çok değişmiş. Bundan 4 yıl önce buralardaydım ve ufak tefek kazanımlarım oldu. İşlerimin yoğunluğu nedeni ile uzun bir ara vermek zorunda kaldım. Bunları şu yüzden anlatıyorum. Bu 4 yıllık süre içerisinde steemit kopyalanmış ve hive.blog denen bir platform ortaya cıkmıs. Aynı zamanda cüzdanımızdaki bakiyeler orayada geçmiş. Yani hesap içerisinde kalan param 2 katına katlanmış gibi düşünebiliriz. 😊 Böyle bir şey olduğunu öğrenince sevindim.

Şimdi Steemite geri döndüm ve steempower ımı artırıp daha güçlü olmayı planlıyorum. Bunun için önce hive.blog taki hive paramı usd ye çevirdim. Daha sonra usd ile steem aldım. En son ise steemi steem powera çevirdim.

WhatsApp Image 2021-10-18 at 07.58.47.jpeg

Hesabımda mevcut olan steem lerin hepsini steem power a çevirerek hedefime hızla ulaşmaya çalışıyorum. İlk hedefim 500 sp ve emin adımlarla en kısa sürede ulaşacağımı düşünüyorum.

Adsız1.png

Adsız.png

Örnek olması açısından cüzdanımdaki 0.001 steem i, steempowera adım adım nasıl çeviridğimi aşağıda gösterdim.

Adım1
Adsız2.png

Adım2
Adsız3.png

Adım3
Adsız4.png

Adım4
Adsız5.png

Son olarak steemworld üzerinden steem powerınıza ve birçok bilgiye ulaşabilirsiniz.
Adsız6.png

Takipte Kalın Hoşça Kalın.

Sort:  

Çok güzel Bi başlangıç oldu senin için 🙏🙏😊uzun yıllar beraber burada sırt sırta ilerleriz umarım 🙏🙏 bol bol paylaşımlar yapanı bekliyoruz 😊

 3 years ago 

Evet kalkis icin arabayı vitese takmama gerek kalmadi giden arabaya atlamis gibi oldum 😁 Hepberaber birimiz hepimiz hepimiz birimiz icin diyeyim 😊

Hive in ekmeğini bu şekilde bende yedim iyi oldu, bol kazançlar bro.. 😇

 3 years ago 

Ilk basta kopyalandi dediginde heyecanlanmamistim. Taki cuzdandaki hesaplarinda kopyalandigini duyuncaya kadar abi 😊😇

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57971.70
ETH 2448.51
USDT 1.00
SBD 2.34