Steemit-turkiye Yarışma #9 #club5050 etkinliği - 78 SP Power Up

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba değerli arkadaşlar. Steemite dönüş yaptığım Nisan ayından beri kazandığımız tüm steemleri SP'ye çevirerek hesabımı daha güçlü hale getirmeye çalışıyorum. Kendimce koyduğum hedefler var ancak iş hayatı ve diğer sorumluluklar tam manasıyla Steemit'e yoğunlaşmaya engel oluyor.

Bugün sizlerle, aşağıda ekran görüntüsünü paylaştığım son iki postumdan elde ettiğim SBD'lerimi nasıl SP yaptığımı anlatacağım.

1.JPG

Bu iki postumdan elde ettiğim tüm SBD' leri aşağıdaki gibi hesabıma aktardım.

2.JPG

6.686 SBD hesabıma geldi ve markete giderek piyasa emri ile tümünü STEEM'e dönüştürdüm.

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

6.686 SBD için toplamda 78.223 STEEM elde etmiştim. Elde ettiğim bu STEEM'leri yukarıda Wallet sayfamdan görebilirsiniz.

78.223 STEEM'i Steem Power yapmak için ise Power Up'a tıkladım.

8.JPG

Açılan sayfada tüm STEEM'leri seçerek işlemime devam ettim.

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

Bu işlemden önce tüm delegasyonlarım dahil 1310 STEEM POWER UP'm varken, bu işlemden sonra 1388 STEEM POWER UP'm oldu.

13.JPG

Bireysel olarak hedefim 10000 STEEM POWER 'a ulaşmak. Bu hedefe ulaşmak kısa vadeli bir hedef değil biliyorum ama bu yolda Steemit-turkiye topluluğumuzda benim gibi bir çok arkadaşımın olduğunu biliyorum. Birbirimize destek vererek hedeflerimize ulaşacağımıza gönülden inanıyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

Tebrik ederim 🥳 Birlikte daha güzel günlere😇

 3 years ago 

Teşekkürler:)

 3 years ago 

Teşekkürler:)

 3 years ago 

Vaoov masallah

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67050.87
ETH 3252.29
USDT 1.00
SBD 2.64