The Diary Game Better Life | 15.09.2021 | Alışveriş Zamanı

in Steemit Türkiye3 years ago

AE852787-D394-4031-8113-0D0846B3A19D.jpeg

Merhabalar Steemit Türkiye Ailesi. Umarım hepiniz iyisinizdir. Bugün sporda dinlenme günümdü. Dinlenme günlerini pek sevmiyorum çünkü beni evde iyice tembel yapıyor ve bu yüzden ben de tek başıma dışarı çıkıp biraz alışveriş yaptım. Malum üniversiteler de açılacağı ve ben de öğrenci evine çıkacağım için ilk iş internet altyapısı öğrenme ve fiyat araştırması yapmak oldu. Çok şükür çok da uzun sürmedi daha sonra Gratis ve Eve Shoptan birkaç kozmetik alışverişi yaptım. Sizlere de gösterip ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.

8B5817FB-1DD8-41FB-B035-B44BCE57CF3C.jpeg

Maybelline New York Sky High Mascara & Beaulis Glide It Eyeliner

İki ürün de şu sıralar sürekli karşıma çıkıyordu. Özellikle mascaranın fiyatı biraz tuzlu olduğu için indirimi beklemiştim. Kozmetik ürünlerinde şu sıralar indirim olunca hemen kaptım ve eve gelip ikisini de denedim. Eyelinera tek kelimeyle bayıldım. Fiyatına göre perfonmansı o kadar iyi ki, hele sürümü de çok kolay. Eyeliner çekmekte zorlanan kişiler bile bence çok rahat çeker. Mascara zaten 10 numara 5 yıldız. Bayaa uzatıyor ve hacim veriyor. Sizin için bu ikilinin gözümdeki duruşunun fotoğrafını çektim.

D3016600-D3A8-4051-A653-C992F1F86B4C.jpeg

Tam anlamıyla basit ama çok hoş gözüken bir göz makyajı oldu. Ben bayaa beğendim. Fiyatlarına gelecek olursak eyeliner indirimde 18.5₺ mascara da 62.5₺ bence almak isteyen şu sıralar alsın. Fiyatları daha da artmamışken.

471BAC7E-520D-4831-9EA9-CA570F273F11.jpeg

Batiste Kuru Şampuan

Artık eskisi kadar her yerde bulunmuyor. En azından ben pek göremedim ama Eve shopta indirimde bulmuşken hemen bir tane kaptım. Çok övülen bir kuru şampuan hatta en eski kuru şampuanlardan biri bildiğim kadarıyla. Daha saçlarım yağlanmadığı için perfonmansını tam anlayamadım ama güzel bir kokusu var ve iyi hacim veriyor. Fiyatı 27.5₺ Eve shop indiriminde. Denemek isteyen bence bakabilir.

9FEC65E8-0AB1-4B67-9AE7-53EEB417C44F.jpeg

Dalin Bebek Kolonyası & Johnson's Baby Bebe Yağı

İkisi de daha önce kullandığım ve çok sevdiğim ürünler. Özellikle dalin bebek kolonyası sıktığım en kalıcı en güzel kokan kolonyadır. İndirimde 11.5₺ olduğunu görünce hemen sepetime attım. Johnson's Baby bebe yağı da duştan sonra nemlendirmek için kullandığım bir ürün. Ciltteki kuruluğu ve gerginliği güzel bir şekilde alıyor indirimde fiyatı 12₺ ydi. Birçok farklı kokulusu da var ben klasiğini aldım. Kuru ciltlilerin sevebileceği bir ürün

E47671B7-368A-48B7-8CE8-397595B18504.jpeg

Flormar Max Growth

Açıkçası ben Kalyonunkini almak için gitmiştim. Maalasef ki indirimde hemen bitmiş kendileri. Ben de muadil olabilir mi acaba diye aldım. Tabii ilk defa demin sürdüm, iyi midir kötü müdür bilemiyorum. Ama internette genel anlamda güzel yorumlar gördüm. Umarım benim uzamayan tırnaklarda da güzel sonucu olur. İndirimde kendisi 12.5₺ ye geldi.

Benim aldıklarım bu kadardı. Umarım düşüncelerim yararlı olmuştur sizler için. Şimdi de soğuk bir maden suyu açıp dinlenmeye çalışacağım. Malum alışveriş beni birazcık yordu.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür eder, sizlere de keyifli günler dilerim.

Sort:  
 3 years ago 

Harika 😎😅

 3 years ago 

teşekkürlerr

 3 years ago 

iyi gezmeler 😊

 3 years ago 

tesekkurlerr ^

hepsi güzel ürünler güle güle kullanın 😊 kuru şampuanın değerlendirmesini dört gözle bekliyorum

 3 years ago 

tesekkur ederim guzel yorumunuz icin, en kisa zamanda paylasacagim ☺️

 3 years ago 

Harika öneriler çok teşekkür ederiz 🥰

 3 years ago 

guzel yorumunuz icin ben tesekkur ederimm 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68425.65
ETH 2646.01
USDT 1.00
SBD 2.68