Rave.dj Nedir?

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

B7A0AE5A-BACF-49D3-8021-2E07277EC0C0.jpeg

kaynak

İyi akşamlar Steemit Türkiye Ailesi. Umarım hepiniz iyisinizdir. Bugün geçen ay keşfettiğim ve çok hoşuma giden bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. İsmi rave.dj. Nedir bu rave.dj dersek, sevdiğiniz iki müziği karıştırıp basit bir mash up yapan bir site. Spotify ve Youtube üzerinden sevdiğiniz iki müziğin linkini alıp yapıştırıyorsunuz. Site birkaç dakika içinde renderlayıp size hazırlıyor. Eğlenmelik, vakit geçirmelik güzel bir uygulama. Bir aralar bayaa uğraşıp güzel mash uplar elde etmiştim. Sizler de denemek isterseniz diye detaylı göstermek istiyorum.

7427F933-0DBF-41C4-BBCE-019B24CB7BF1.jpeg

Siteye girdiğiniz an create tuşuna basıp, mash up two songu seçiyoruz. Ben birçok kişinin bildiği ve sevdiği The Neighnourhood – Sweater Weather ile Arctic Monkeys – Why’d You Only Call Me When You’re High şarkısını seçtim. İkisi de pop-rock ağırlıklı şarkı türleri. Zaten site çok kısa bir sürede renderlayıp size bir klip olarak açıyor. Sonrası da dinlemek oluyor zaten.

0AE42DB8-D137-4C94-9AD9-24ADA3756C4B.jpeg

A7967D8E-F5B9-4192-9FF4-A10F2E0F3A5B.jpeg

Bu arada siteye kayıt olup DJ de olabiliyorsunuz benim daha önceden yaptığım birkaç mash up daha var sevdiklerimi sizinle paylaşmak isterim.

https://rave.dj/OWa1Hgk5O7Ecjg
https://rave.dj/H8nYNjf6vciF_Q

Bu siteyi arkadaşlarımla keşfettiğimizde onlar da çok sevip bir sürü güzel mash uplar yaptı. Umarım siz de beğenirsiniz. Mixlerinizi yorum olarak benimle paylaşabilirsiniz. Mutlaka dinlemek isterim.
Ayrıca hangi müzik türlerini seviyorsunuz. Bu aralar sürekli dinlediğiniz şarkılar varsa yine aynı şekilde yorumlara yazabilirsiniz. Her türlü müzik türüne açık bir insanımdır. Mutlaka dinleyeceklerime eklerim.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim…

Sort:  

gerçekten çok eğlenceli bir site saatlerce içinden çıkamıyorsunuz 😅

 3 years ago 

evet ya bagimlilik resmen 😃

 3 years ago 

Duymuştum ama denememiştim, öneri için teşekkürler 🙏🏻

 3 years ago 

rica ederimmm 😊

Ilk defa duydum deneyeceğim teşekkürler

 3 years ago 

Rica ederimm 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57882.05
ETH 2579.00
USDT 1.00
SBD 2.35