Günün En Güzel Saati 🕑 Kahve Zamanı ☕️

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese güzel bir çarşamba gününden selam. Umarım herkes iyidir. Tam öğle vakti ve gün en aydınlıkken annemle kendime güzel bir Türk kahvesi yaptım.

EC12654E-0172-4EB4-B1E7-1848CCF14173.jpeg

Öğlen kaçamağı olarak Züberin protein barlarından tercih ettim içindeki protein oranı toplam gramına göre gayet yüksek bence. Tadı biraz yapışık çünkü içinde yumurta akı varmış. Yumurta gibi kokmasa da yumurta sevmeyenlere veya alerjisi olanlara önermem. Ondan harici tadı güzel bence. Kahvemi de her zamanki gibi sade içiyorum ama bu sefer ek olarak maden suyu kullanarak denedim. Açıkçası tat değişikliği yok ama güzel bir köpük kıvamı veriyor. Denemek isteyenler bir şanş verebilir.

DF44666A-333E-4851-BC4F-360E819A9802.jpeg

Tam telefonda dolanırken böyle bir Netflix bildirimiyle karşılaştım ve nasıl mutlu oldum. 1.5 yıldır beklediğim dizinin ikinci sezonu gelmiş, çok heyecanlandım ve hemen bilgisayarımı açtım izlemek için.

F99FDF93-9629-413D-9BC5-97E76301B200.jpeg

Dizinin ismi görüldüğü üzere Into the Night. Kısaca bahsetmek gerekirse Belçika yapımlı ve ana dili Fransızca olan bir dizi. Konusu, güneş bilinmeyen bir sebepten ötürü insanlar için tehlike oluşturur. Daha önce NATO'da subay olarak çalışan bir asker Moskova'ya gidecek olan uçağı kaçırır. Güneşten kaçmaya yani sürekli batı yönüne yol aldırır. Bu sırada, ölüm haberleri ve uçakta bazı sıkıntılar da yaşanmaktadır. Böyle karmaşık gerilim ve bilim kurguya yakın bir dizidir kendisi. Ayrıca baş rolde bir Türk oyuncu da bulunmaktadır. Daha önce Hakan Muhafız dizisinde de oynayan Mehmet Kurtuluş. Netflix'in bir yabancı dizisinde Türk oyuncu görünce hemen başlayıp bitirmiştim. Genel anlamda sevdiğim ama ufak tefek mantık hataları olan bir dizi. İlk sezonu 6 bölüm. İkinci sezonu da 6 bölüm. Yani totalde 12 bölüm. Bence bir şans verilebilir diye düşünüyorum.

Şimdi ben de hemen ikinci sezona başlıyorum. Umarım ilk sezonu kadar güzeldir bu sezonu da. Yazımı okuduğunuz için teşekkür eder, sizlere de keyifli günler dilerim...

Sort:  
 3 years ago 

Kahveyi maden suyuyla ilk defa duydum. Köpüksüz kahvelerime derman olabilir :)

 3 years ago 

Güzel bir hacim veriyor denenir kesinlikle 🙂🙂

  1. sezonu izlemiştim guzel bir diziydi herkese tavsiye ederim 👍 Iyi seyirler 🤗
 3 years ago 

bence ikinci sezon ilk sezona göre kötü olmuş ama son bölüm son saniyede küçük bir sürpriz var bu sebepten dolayı üçüncü sezonu şimdiden beklemeye başladım 😊

Sürprizi merak ettim en yakin zamanda izlemeliyim 😊

 3 years ago 

Afiyet olsun😅

 3 years ago 

teşekkür ederimm 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58167.06
ETH 2592.42
USDT 1.00
SBD 2.44