Yeşil Bursa'damdan Manzaralar☘️

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba

Sizlere yoğun bir günün ardından bugün gezdiğim dolaştığım yerlere dair birkaç Bursa fotoğraf paylaşmak istiyorum.
Haydi başlayalım ☺️

IMG20210619180612.jpg

İlk fotoğrafımız Altıparmak caddesinin başlangıç yerine ait.Eski Bursa evleri.
Bu evlerin biraz altında, ara sokakta Arapşükrü dediğimiz eskiden Yahudilik diye anılan Meyhane ve fasıl yerleri vardır.
Cadde boyunca genelde gelinlik mağazaları yer alır.

İki üçüncü ve dördüncü kareler Reşat Oyal Kültür Parkına ait

Reşat Oyal Kültür Parkı, 1955’te Bursa'da Belediye Başkanı Reşat Oyal tarafından Kültürpark adıyla hizmete açılan park.

Reşat Oyal Kültür Parkı içindeki havuz

Kültür Park yürüme yolu

393.000 metrekarelik alana kurulmuştur. Konumu, büyüklüğü ve yeşil dokusuyla kent merkezi için büyük öneme sahiptir.

•İçinde sandalla gezilen bir göl alanı

•çevresinde çay bahçeleri

•lokantalar

•Bursa Arkeoloji Müzesi

•Konservatuvar Binası

•Açık Hava Tiyatrosu bulunur.

143.000 metrekarelik yeşil alana sahiptir ve 61 türde yaklaşık 5000 adet ağaç bulunmaktadır. 1 sıla ağacı, 3 gingko ağacı gibi endemik bitki türleri ile tarihi anıt nitelikte tescilli ağaç türleri bulunmaktadır. Bunlar 2 adet manolya ağacı, 1 adet uludağ göknarı, Tarihi Yağcılar Çınarı olarak anılan 1 adet çınar ağacıdır.

1963’teki ilk festivalden itibaren Uluslararası Bursa Festivali'ne ev sahipliği yapmaktadır.

IMG20210619142235.jpg

Parkın içinde ki Gölde kayık kiralayıp göl sefası yapabiliyorsunuz ☺️

IMG20210619165102.jpg

Arkadaşlarımızla Polis Evinde yemek yiyip biraz sohbet ettik..

IMG20210619173603.jpg

Bu fotoğraf çatal fırın çıkarken tophane yamaçlarına ait bir görüntü..

IMG20210619170918.jpg

Son karemiz benimde yeni gördüm bir yere ait millet bahcesinden bir kare..

Umarım sizlerde beğenmişsinizdir..

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel yerler gezmişsin kuzum benim 😍 bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim ❤️🤗

 3 years ago 

Canım benim güzel yorumun için teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Bursa’ya bir kaç kez geldim ve gerçekten huzur bulmuştum. Gezmiş kadar oldum gönderinizi okurken. Emeğinize sağlık :)

 3 years ago 

Güzeldir Bursakiz mütevazı olamayacagim ☺️ Tekrar bekleriz efendim 🤗

 3 years ago 

Çok güzel fotoğraflar içimi açtı 🌈🤍🌼

 3 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

 3 years ago 

cok guzell.. tesekkurler paylasim icin ☺️

 3 years ago 

Yorumunuz için ben teşekkür ederim.. ☺️

 3 years ago 

çok güzel. Bir gün gezmeyi çok isterim

 3 years ago 

Çok mutlu olurum Bursa'ya gelirseniz size seve seve rehberlik yapabilirim ☺️

Resmi Topluluğumuz Steemit-Türkiye 'de aktif olduğunuz için teşekkür ederiz :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39