Ne düşünürsen Onu yaşarsın ☘️

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba
Son yıllarda farkındalığımı arttırmak, kendimi geliştirmek için birçok kitap okudum, eğitimler aldım. Hayata bakışımı değiştirdim sığ düşüncelerden başkalarını suçlamaktan vazgeçtim.Her olaydan bana ne katmış , hangi gerçeğimle yüzleşmek gerekiyormuş onu buldum ve buna devam ediyorum.

En küçük örnekler günlük konuşmalarımızda bile ne kadar çok farkında olmadan negatif cümleler kurup, kendimizi aşağıya çeken düşünceler içinde yaşıyormusuz bunu farkettim.

Şimdi bunlardan arındım, hergün her yönden iyi ye daha iyiye gidiyorum bunun farkındayım 💪

IMG20210723180847.jpg

Her insan manyetik bir alanla kuşatılmıştır ve nereye giderseniz gidin o manyetik alan da sizinle gelir. Hayatınızdaki her şeyi sizi çevreleyen alanın manyetik özelliği sayesinde çekersiniz. Alanınızın negatif ya da pozitif olmasını duygularınız belirler.

Duygularınız, kelimeleriniz ya da davranışlarınız vasıtasıyla her sevgi verişinizde etrafınızdaki alana daha çok sevgi katarsınız. Alanınızda ne kadar çok sevgi olursa sevdiğiniz şeyleri çekmek için daha çok gücünüz olur.

İsteğinizi bir nokta büyüklüğünde hayal edin! Sevginin gücü karşısında sizin dileğiniz bir noktadan bile küçük. Olumsuzu olumluya çevirmek zorunda değilsiniz. Tek yapmanız gereken isteğiniz için sevgi vermek. İsteğinizin yaratımı zaten

olumsuzluğu yok eder.

IMG20210722140446.jpg

Her gün yedi dakikanızı isteğinizi hayal edip hissetmeye ayırmaya çalışın. Bunu arzunuzun en az adınız kadar size ait olduğunu hissedene dek yapın.

Hayatta sadece tek bir güç vardır ve o güç de sevgidir. Ya sevgi dolusunuzdur ve iyi hissediyorsunuzdur ya da sevgisizsinizdir ve kötü hissediyorsunuzdur. Tüm duygularınız sevginin kademeleridir.

Kötü duygular konusunda rahatlamak için onları vahşi atlar olarak hayal edin. Eğer onlara binebildiyseniz, inebilirsiniz de! O attan, bindiğiniz kadar çabuk inmeyi seçmek elinizde.
Verdiğinizi değiştirirseniz istisnasız aldığınızı da değiştirirsiniz, çünkü bu çekim yasasıdır. Bu sevginin yasasıdır.

Rhonda Byrne

IMG20210720210404.jpg

Her zaman aklımın bir köşesinde olan ve enerjim düştüğü zaman beni kendime getiren bir söz vardır son olarak onu paylaşmak istiyorum.

Sen düşünceden ibaretsin, geriye kalır et, kemik.Gül düşün gül bahçesi ol, diken düşün diken bahçesi ol.

Hz. Mevlâna

Kaynak

Sort:  

Çok şükür bu güne kadar neyi çok istediysem sonunda kavuştum.

Sen ve @gulfuren arkadaşımız sayesinde bizlerin de farkındalığı artıyor.
İyiki sizleri tanımışım ☺️🙏

 3 years ago 

Çok şükür bu güne kadar neyi çok istediysem sonunda kavuştum.

Daim olsun 🤲

Güzel sözlerin için teşekkür ederim. İyi ki yollarımız kesismis. 😊

 3 years ago 

Harika biz söz 🙏🏻🙏🏻 Elinize emeğinize sağlık. Büyüklerimiz der ya iyi düşün iyi olsun diye, her şeyin hayırlısıyla en iyileri olsun 🌹

 3 years ago 

her şeyin hayırlısıyla en iyileri olsun 🌹

Amin tez zamanda diyelim..☘️

Teşekkür ederim..

 3 years ago 

Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık canım 🤗. Olumlu düşünüp sevgiyle olumlu olan herşeyi hayatıma kabul ediyorum 🤗😍

 3 years ago 

Olumlu düşünüp sevgiyle olumlu olan herşeyi hayatıma kabul ediyorum 🤗😍

Oldu oldu oldu diyelim 🤲

 3 years ago 

Oldu çok şükür 🤗

Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤲

Harika ve bilgilendirici bir içerik, teşekkürler :)

 3 years ago 

Okuduğunuz için ben teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Sen düşünceden ibaretsin, geriye kalır et, kemik.Gül düşün gül bahçesi ol, diken düşün diken bahçesi ol.
Hz. Mevlâna

Çok güzel bir söz. Tüm insanlığın hayatına geçirmesini diliyorum 🙏🏻❤️

Emeğinize sağlık💕

 3 years ago 

Tüm insanlığın hayatına geçirmesini diliyorum 🙏🏻❤️

Amin 🤲 teşekkür ederim 🥰

 3 years ago 

İnsan gerçekten içinde bir vahşi atla yaşıyor ve hayatımız, hayatım onu dizginlemeye çalışmakla geçti. Hem bu kadar merhametli, iyi olup hem bu kadar öfke ve kızgınlığı aynı bedende nasıl tutuyorum bilmiyorum içimde devamlı bir savaş var!

 3 years ago 

Mesele bu kızgın atı sakınlestirmek ama inanın oluyor. Ben akrep burcu olarak bunu basarabildiysem herkes yapar😂 yeter ki işte ve niyet et.

 3 years ago 

İstiyorum ve niyet ediyorum ama uygulama esnasında ne komik hallere düşüyorum bir görseniz 😂😂 Tam sinirlenip atağa geçerken aniden sevgi sevgi emel herşey sevgi hatırla.. 😂😂

 3 years ago 

😂😂 başta komik geliyor kaç yılın alışkanlıkları verdiğimiz tepkiler bunlar birden değişmiyor.

Niyetine girmissiniz ya gerisi çorap söküğü gibi gelir. Ben inanıyorum size 💪

Keyifle okudum. Kaleminize sağlık

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Yazınız güzel olmuş severek okudum.

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Ne güzel söylediniz,çok zevkle okudum.insan ne düşünürse onu yaşıyor..

 3 years ago 

çok zevkle okudum.

Benim için ne büyük mutluluk. Teşekkür ederim 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88