You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu sayfa sahibine geri Dönmüsdür

in Steemit Türkiye2 years ago

bildiğiniz hesap boşaltıyorlar bunu inkar edemezler. Hesabı devredin demokratik bir seçimle dedim fakat oralı olmadılar.
bu zamana kadar yaptıklarınızı hep taktir ettim ama türkleri kuratörlerin ve yönetimin gözünde ne duruma düşürdüklerinin ve düşüreceklerinin lütfen farkında olmalarına rağmen doğru olanı yapmıyorlar. Devretmeleri en mantıklısı olacaktı

Sort:  
 2 years ago 

ben hep susdum ama artik susamadim ne dedimse hepsi dogru, bizi cok kötü bir durumda biraktilar topluluk olarak. ama ne yaziki körlere görüyormusun diyemesin

 2 years ago 

Toplulukta son paylaşımınızın üzerinden 1 sene geçmiş. Topluluktan nasıl zarar gördünüz onu bir açıklarmısnız? Telegramda discortta milletin arkasından iş çevirmek yerine girip toplulukta çalışsaydınız belki şimdi söz söylemeye hakkınızda olabilirdi. Join the trailden devam edin bence yada bir topluluk açıp orda çalışabilirsiniz. Unutmayın ki siz 1 sene önce ben bunlarla uğraşamam diyip giderken insanlar herkes öyle yada böyle kazansın diye saatlerini günlerini verdi. Çok kolaysa eğer buyrun yapın meydan sizin. Ekran görüntüsü işi sizin için daha kötü olabilir bence siz bot basmaya devam edin 😂

toplulukdan gitiyse nasil oluyorda temsilcileri block edebiliyor...?

giden kisi bunu yapabilirmi?

 2 years ago 

cok komik ispin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66373.20
ETH 3291.44
USDT 1.00
SBD 2.69