Club100/Hisse Senedi Alıyorum

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

[TR] Kripto borsalarında hemen hemen hepimiz bir şekilde varız fakat bu sefer hisse senetlerinde şansımı deneyeceğim. Borsalardan hep korkmuşumdur. Bu sefer halka arz olan hisse senetlerini deneyeceğim. Bir miktar yatırım yaptım umarım sonuç beni üzmez. Tamamen tanıdık ısrarıyla deneme amaçlı para yükledim. Kriptoda teknikten @visionaer3003 kadar anlamasam da analiz ve takip konusunda iyi olduğumu düşünüyorum. Tabii şanssızlık beni pek bırakmıyor. En son algo coini destekliyorum. Tabiiki farklı borsalarda farklı coinler bulunmakta.

Halka arz olacak hisse senetlerinin ise fotoğraflarını alta koyuyorum;

IMG-20220810-WA0013~2.jpg

IMG-20220810-WA0014~2.jpg

Tüm fotoğraflar ekran görüntüsüdür. Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.

[EN] Almost all of us are in some way in crypto exchanges, but this time I will try my luck with stocks. I've always been afraid of the stock markets. This time I'm going to try IPO stocks. I invested some money, I hope the result does not upset me. At the insistence of the completely familiar, I loaded the money for trial purposes. Even though I don't understand the technique as much as @visionaer3003 in crypto, I think I'm good at analysis and tracking. Of course, bad luck does not leave me much. I support the latest Algo coin. Of course, different exchanges have different coins.

Below are the photos of the stocks that will be offered to the public;

IMG-20220810-WA0013~2.jpg

IMG-20220810-WA0014~2.jpg

All photos are screenshots.

Sort:  

Bol kazançlar diliyorum

Umarım sizide efendim

Amin teşekkürler 🙏

Bol kazançlar ve bunun yanında bol şanslar dilerim ☺️

Şans önemli, teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59986.17
ETH 2417.93
USDT 1.00
SBD 2.45