Gün Batımı Fotoğrafım / Club5050

in Steemit Türkiye2 years ago

Steemit Türkiye aktif bir yarışma hazırladı yarışmaya buradan ulaşabilirsiniz;
Steemit Türkiye "Gün Batımı" Temalı Fotoğraf Yarışması
Toplam ödül 100 trx bu daha fazla insanın yarışmaya katılması için büyük bir teşvik üstelik yarışmaya katılan arkadaşlara @campingclub hesabının curation trailinden %20 oy alacak. Bu yarışmayı görünce bende katılmak istedim. İddialı bir fotoğrafımla katılıyorum. Amacım kazanmaktan öte yarışmayı kızıştırmak. Gün batımını seyretmeyi sever misiniz? Ben severim fakat araba kullanırken değil. Araba kullanırken gün batımına denk gelmesi sevmiyorum çünkü çok dikkat dağıtıyor ve gözlerimi alıyor. En güzel gün batımı ise denizde ufku incelerken dalgalardan gelen parıltıları seyretmek.
Ben yarışmaya @my451r davet etmek istiyorum.

Sort:  

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub5050

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Teşekkürler beni layık gördügünüz için

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66455.53
ETH 3036.81
USDT 1.00
SBD 3.67