Steemit -Türkiye Yarışma #7 Steemit Platformunun Size Kattığı Güzel Duygular Nedir? @tugcenindolabi

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi..
Öncelikle bu güzel ve anlamlı yarışma için arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Hikayeme Steemit'e nasıl ve ne zaman katıldığımı anlatarak başlamak istiyorum. Yıl 2018 aylardan Haziran. Eşim @volkiceper sayesinde tanıştım bu paltformla.
Eşim biz evlenmeden önce de bana sürekli anlatırdı steemiti sen yaparsın bak bir dene, hiç zor değil.. Ama bizim önyargılarımız yok mu. Ertelerdim hep. Evlendik ve aynı evin içine girmemiz hasebiyle huylar, ilgi alanları da birbirine uymaya başlamıştı. Bende bir merak aldı başını gitti, nasıl yani yazı yazacağım ve para kazanacağım. Sonra kayıt oldum ve ilk postum kendim çizdiğim bir kelebek olmuştu.

kelebek.jpg

Tabi yayınlar yayınlamaz sürekli açıp bakıyoruz oy var mı vs ama yok :( İşte bu şekilde bir kaç ay devam ettikten sonra o sene bitti steemitle ilişiğim. Ta ki bu senenin nisan ayına kadar. Eşim tekrar teşvik etmeye başladı, bak eskisi gibi değil daha güzel artık, tamam dedim ve ilk başta telegram grubuna girdim, o zamanlar 8-9 kişiydik. Bu şekilde başladı hikayem. Sevim hanımın ve diğerlerinin desteği ile de çok güzel devam etti. Bunun için gerçekten minnettarım

Steemit benim içi hayatımın merkezi haline gelmeye başladı. Bir kaç gün tatile gittik ve ben o sırada pek fazla gönderi atamamamın vicdan azabıyla baya üzüldüm. Eve gelir gelmez hemen bilgisayar başına oturdum. Gün içerisinde çocuğumu uyuttuğumda önceden dinlenmek yerine steemitle ilgilenmeye başladım. Öncelikle ortam o kadar güzel ki sabahları uyandığımda ilk olarak telegram grubuna bakar oldum. Sonra tarayıcıdan hemen steemiti açıp oy var mı vs merakla bakar oldum. Bence bir iş amaç haline gelince zevk vermeye başlıyor. Steemit'te bende bu duyguları ön plana çıkardı. Bir sosyal medya platformundan öte bir amaç haline geldi. Tabi ki burada herkesin amacı az da olsa birşeyler kazanmak ve kazandırmak. Bu yolda bence steemit diğer sosyal medya paltformlarına göre baya iyi bir yerde. Diğer sosyal medya platformlarını aktif olarak kullanan biri olarak bunu içtenlikle söyleyebilirim.

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Sort:  

Başarılar

 3 years ago 

Teşekkürler

 3 years ago 

👍🏻👍🏻👏🏻

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz. Duyurulardan ve kurallardan haberdar olmak için resmi hesabı takip ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59220.04
ETH 2316.03
USDT 1.00
SBD 2.51