The Diary Game Season 3, Better Life /Thursday, June 10, 2021 /

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhabalar.
Bir kaç haftadır İstanbul'da olduğum için pek paylaşım yapma fırsatım olmadı. Aslında belki yapabilirdim ama telefonda inanın bir şeyler yazmak benim için çok zor. Tombiş parmaklarım ben istesem de onlar bana izin vermiyorlar. Bu yüzden bu süre içerisinde paylaşım yapmak yerine bolca @miniklady ile vakit geçirdik. Bir kaç gün onda misafir olarak kaldım (aslında ev sahibi gibi davrandım desem daha doğru). Canım arkadaşım onu çok seviyorum. Ona sakın söylemeyin ama onu şimdiden çok özledim! :)

Hello.
Since I've been in Istanbul for a few weeks, I haven't had the opportunity to post much. Actually, maybe I could, but believe me, it is very difficult for me to write something on the phone. My chubby fingers won't let me even if I wanted to. That's why we spent a lot of time with @miniklady during this time instead of sharing. I stayed at it for a few days as a guest (actually, it would be more accurate to say I acted as a host). My dear friend, I love him so much. Don't tell him, but I miss him so much already! :)


20210608_105426.jpg


Babam sabah 9 gibi yola çıkacağımızı söyleyince valizimi toplayıp hazırlandım. Bu olay beni biraz yıpratıyor. Her ay valiz boşaltmak ve doldurmak bana işkence geliyor. Aslında valiz doldurmayı seviyorum ama boşaltıp eşyaları tekrar yerine koymak hiç bana göre değil.

When my father said that we would be leaving at 9 am, I packed my suitcase and got ready. This thing is pissing me off a little. It's torture for me to empty and fill suitcases every month. I actually like to pack suitcases, but emptying and putting things back in is not for me.


20210528_150224.jpg


Yolculuğumuz toplam iki buçuk saat sürdü. Biraz daha kısa sürerdi ama babam bizim evimize yakın bir köyden arsa alıp ev yaptırmak istiyor. Bu yüzden bizim beldeye bağlı bir köye uğrayıp yer baktık. Araba içerisinde sıcakta piştim resmen. Eve gelir gelmez hemen valizimi boşaltıp dinlendim.

Our journey took a total of two and a half hours. It would have taken a little shorter, but my father wants to buy a land from a village near our house and build a house. That's why we stopped by a village of our town and looked for a place. I literally cooked in the car in the heat. As soon as I got home, I immediately unpacked my suitcase and rested.


20210610_195940.jpg


Öğlen saatleri komşumuz geldiğimi görünce beni kahveye çağırdı. Son günlerde bahçesinde dekor düzenlemeleri yapıyordu. Benden resim konusunda yardım istedi. Resmim pek iyi olmasa da yardım edebileceğimiz söyledim. Elimde kalan boyaları alıp bahçesine gittim. Taşlar vardı onları saksılık olarak değerlendirmesini söyledim. Öncelikle onları beyaza boyadık.

At noon when our neighbor saw me coming, he called me for coffee. Recently, he has been making decorations in his garden. He asked me for help with painting. I said we could help, even though my painting wasn't very good. I took the remaining paint and went to the garden. There were stones, I told him to treat them as flower pots. First we painted them white.


20210610_202306.jpg

20210610_202311.jpg


Ardından üstlerini çiçek desenleri ile boyadım. Biliyorum resmim pek iyi değil. Zaten yetenekli olduğum konusunda öyle bir iddiam da yok. En azından bahçeye bir renk kattılar diye düşünüyorum.

Then I painted the tops with floral patterns. I know my picture is not very good. There is no such claim that I am already talented. I think they have at least added some color to the garden.


20210610_205613.jpg


Diğer köşede bulunan taşlara kaktüs türünde çiçekler çizdim. Kaktüsler sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?

I drew cactus flowers on the stones in the other corner. Have I mentioned before that I love cacti?


20201231_200408.jpg


Bu işlemler beni biraz yordu. Eve geldikten sonra kendime zaman ayırmak istedim. Bu kadar uğraşın ardından bunu hak ettiğimi düşünüyorum. Akşam saatleri odama çekilip dizi ya da film keyfi yapmayı çok seviyorum. Kendime atıştırmalık bir şeyler hazırladıktan sonra film arayışına geçtim. Ardından Pencerede ki kız dizisinin bu gün yayınlandığını fark ettim. Youtube kanalına düştüğünü görünce onu açıp izlemeye geçmek istiyorum. Bu arada diziyi nasıl buluyorsunuz? Ben aslında pek fazla Türk Dizisi izlemiyorum ama böyle bir kaç tane beni çeken diziler olunca izliyorum. Neyse çok fazla uzatmadan diziyi izlemeye gidiyorum. Günümü kısaca sizlere bahsettim. Umarım okurken keyif almışsınızdır.

Sevgilerimle.

These processes made me a little tired. After coming home, I wanted to take time for myself. After all that hard work, I think I deserve it. I love to retreat to my room in the evenings and enjoy TV series or movies. After I prepared a snack for myself, I went on the hunt for a movie. Then I realized that the series "Girl in the Window" was aired today. When I see it's on Youtube, I want to open it and watch it. By the way, how do you find the series? Actually, I don't watch many Turkish TV series, but when there are a few TV shows that attract me, I do. Anyway, without further ado, I'm going to watch the series. I briefly told you about my day. I hope you enjoyed reading it.

With love.

Sort:  
 3 years ago 

Aaa çizimler çok güzel olmuş benim bahçenin bir köşesine de yapalım kaktüs 😍 Bende seni özledim 🤷‍♀️🌈🎈

 3 years ago 

Olur canım yaparız senin bahceye de 🥰

Hi, @tugbabeauty,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

bu gönderiye başarı görevi için oy verildi. Steemit türkiye için tekrar hazırlar mısınız :)

 3 years ago 

Kusura bakmayın ama anlamadım Sevim hanım. Aynısını tekrar mi hazırlamam gerek. 🙂

 3 years ago 

buyrun sizde telegram grubumuza katilin orda sevim hanimda daha cabuk iletisime girebilirsiniz

https://t.me/joinchat/GtE2Oo_MWAJkMjNi

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63039.96
ETH 2549.01
USDT 1.00
SBD 2.78