The Diary Game - Betterlife 3.Season 28 May 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba.

Etkinliklere katılmayı çok seviyorum. Az önce gezinirken bir etkinlik duyurusunu gördüm ve katılmak istedim.


Hello.
I love to participate in events. I just saw an event announcement while browsing and wanted to participate.



20201013_110551.jpg


Bugün güne sabah 8 de kalkarak başladım. Aslında bu kadar erken kalkan bir insan değilimdir. Geç uyuduğum için her zaman geç kalkardim. Eskiden beni takip edenler bilir benim bir kedim var. Kendisi tombul ama çok yaramaz bir kedi. Güne her zaman ona bakarak uyanıyorum. Benimle uyuduğu için ne zaman kalkarsam o zaman kalkıyor.

Today I started the day by getting up at 8 in the morning. Actually, I am not such an early riser person. I always woke up late because I slept late. Those who used to follow me know that I have a cat. She's a chubby but very naughty cat. I always wake up looking at him in the day. Since he sleeps with me, he wakes up whenever I get up.


20200905_131211.jpg


Uyanır uyanmaz ocağa çay koyarım. Çay demlenene kadar etrafı toparlarım. Bazen Șila etrafı dağıtabiliyor. Bugünde çiçeklerimin topraklarını dağıtmayı tercih etmiş. Ona kızmam gerekiyor ama kızamıyorum. Neyse ișlerimi bitirir bitirmez kahvaltı hazırlıyorum.

As soon as I wake up, I put tea on the stove. I tidy around until the tea is steeped. Sometimes Șila can mess around. Today he has chosen to distribute the land of my flowers. I have to be angry with him, but I can't. Anyway, as soon as I finish my work, I prepare breakfast.


20210318_110827.jpg


Kahvaltida mutlaka yumurta tercih ediyorum. Kahvaltıda yumurta tuketmek beni tüm gün tok tutabiliyor. Bugün sade bir kahvaltı tercih ettim. Aslında kahvaltıyı çok seviyorum. Çeşit çeşit ürünler tüketiyorum. Tüketirkende her zaman zevk alırım ama yaz aylarında kahvaltı yapmak pek içimden gelmiyor.

I definitely prefer eggs for breakfast. Eating eggs for breakfast can keep me full all day. Today I chose a simple breakfast. Actually, I love breakfast. I consume a variety of products. I always enjoy consuming it, but I don't feel like having breakfast in summer.


20210525_162953.jpg


Kahvaltı sonrası eğer işim yoksa kısıtlamalar olduğu için günümü evde geçiririm. Bugün komşum beni kahbeye çağırdığı için ona kahve içmeye gittim. Beraber kahvelerimizi içip sohbet ettik. Çocukları ile oyunlar oynayıp vakit geçirdim.

After breakfast, if I don't have work, I spend the day at home because there are restrictions. As my neighbor called me for coffee today, I went to have her coffee. We drank our coffees together and chatted. I spent time playing games with their children.


20210525_163329.jpg


Türk kahvesi vazgecilmezlerim arasında. Kokusu özellikle insanı mest ediyor. Keşke sizede ikram edebilseydim.

Turkish coffee is among my indispensables. Its smell especially enchants people. I wish I could offer you too.


20200903_161707.jpg


Eve geldiğimde saat öğle 13.00 olmuştu bile. Bende ufaktan acikmaya başlamıştım. Annem geçen sene kendi ellerimizle yaptığımız kuru yufkalarla ıspanaklı börek hazırlamış. Terasa geçip orada açık havada öğle yemeğimi yedim. Ardından kitap okumaya başladım.

It was already 13:00 noon when I got home. I was just starting to get hungry too. Last year, my mother prepared spinach pie with dry phyllo dough that we made with our own hands. I went to the terrace and ate my lunch outdoors. Then I started reading a book.


20210504_155555.jpg

Ben kitap okurken benim tombul kızım bolca güneşlendi. Nerede güneş yansıması görse kendisini oraya atıyor. Güneş banyosu yapmayı çok seviyor.

While I was reading a book, my chubby daughter sunbathed. Wherever the sun sees reflection, he throws himself there. He loves sunbathing.


20201229_121233.jpg


Okumaya ara verip bilgisayar başına geçiyorum. Steem'de arkadaşlarımın paylaşımlarını kontrol ediyorum. Ardından youtube girip takip ettiğim youtuberlarin videolarına göz atıyorum.

Gördüğünüz gibi burada da rahat yok. Kedim kucağımda oturmayı çok seviyor hatta orada uyuyor. Bazen onu uyandirmamak saatlerce ayaklarımı oynatmadan oturuyorum.

I take a break from my reading and go to my computer. I check my friends' posts on Steem. Then I go to youtube and browse the videos of youtubers that I follow.

As you can see, there is no comfort here either. My cat loves to sit on my lap and even sleeps there. Sometimes I sit for hours without moving my feet without waking him.


20210511_173048.jpg


Akşam yemeği için pişirme sırası bendeydi. Bende fırında patatesli tavuk but pişirmeye karar verdim. Tüm hazirliklarimi yaptıktan sonra yemeği fırına koydum.

It was my turn to cook for dinner. I decided to cook chicken thighs with potatoes in the oven. After I made all my preparations, I put the food in the oven.


20210526_200232.jpg

20210502_204826.jpg


Yemek Akşam 6. 30 da pişti ama benim karnım aç değildi bu yüzden yemedim. Korona yüzünden kısıtlamalar olduğu için pek fazla bir şey yapamıyoruz. Biz de komşularla bina önlerine oturmaya çıkıyoruz. Aslında yaz aylarında her zaman sokakta bahçelerde oturuyoruz. Bugün de hava çok güzeldi. Dışarıya sandalye ve sehpamizi alıp oturmaya indik. Yine kahveler eşliğinde sohbetler ettik.

The meal was cooked at 6.30pm, but I was not hungry so I didn't eat it. We can't do much, as there are restrictions due to the corona. We go out to sit in front of the building with the neighbors. In fact, we always sit on the street in the gardens in summer. The weather was beautiful today too. We took our chairs and coffee table and went out to sit. Again, we had conversations with coffees.


20201130_185337.jpg


Dışarıda saat akşam 11e kadar oturduk. Artık kendime vakit ayırma saati geldi. The gossip girl dizisini tekrar izlemeye başladım. Bu yüzden yazımı burada sonlandırmak zorundayım. Okuyup destekleyen herkese şimdiden teşekkür ediyorum.

We sat outside until 11 pm. Now it's time to take time for myself. I started watching The gossip girl again. So I have to end my post here. Thank you to everyone who reads and supports.

STAY WITH LOVE❤️

Sort:  
 3 years ago 

Merhaba Tuğba hanım 🤗 gunlugunuzu paylastginiz için çok teşekkürler. Etkinliklerimize katıldığınız için çok mutlu oldum. Telegram kanalından bizler katılabilirsiniz. Daha iyi iletişim sağlayıp birbimizle tanisabiliriz 🥰
https://t.me/joinchat/PUHUD768_9JlMTNk

 3 years ago 

Teşekkür ederim. Programı indirir indirmez katılacağım 🎈

 3 years ago 

Canım benim çok güzel bir günlük yazısı olmuş. Özlemişim. Kediciğini, yemeklerini, kahve içişlerini hepsini harika yansıtmışsın yazına ellerine sağlık 🤗💞

 3 years ago 

Canimmm bende sizleri özlüyorum teşekkür ederim. Her zaman ki gibi pozitiflik saçıyorsun steemit sensiz bomboş olmuştu. Şimdi doldurdun o boşluğu 🥰🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77