The Diary Game 23.11.2021 | @tugbabeauty

in Steemit Türkiye2 years ago

engaged! Kopyası Kopyası (31).png


Hepinize Selam!
Havalardan mı bilmiyorum ama bir kaç gündür üzerimde bir ağırlık var. Bu yüzden bugün hiç bir şekilde uyuyamadım. Saat 11e geliyordu ve ben tam yatmaya hazırlanırken arkadaşım aradı. Beraber Lüleburgaz'a gitmeyi teklif etti. Aslında gitmeyecektim ama evde de kalsam uyuyaca gece tekrar kalkacaktım. En azından dışarıda oyalanır eve gelince erkenden yatarım dedim.


20211122_135141.jpg


Çıkmadan önce kendime kahvaltı hazırladım. Benim için bu tabak artık bir rutin oldu. Füme ve yumurta olmadan kahvaltı yapasım gelmiyor. Ispanağı çok seviyorum bu yüzden yumurtayı bazen ıspanaklı yapıyorum. Deneyin bence çok seveceksiniz.


1.jpg


Evcil hayvanı olan beni çok iyi anlar. Rahatça asla bir şeyler yiyemezsiniz. Her zaman yiyeceğinize ortak olmak için hazır bulunurlar. Bir de kendilerini çok güzel acındırırlar ki kendinizi vicdan azabı çekerken buluyorsunuz. Benim kızım da sürekli bunu yapıyor. Fümeyi çok seviyor kokusunu alır almaz önce karşımda bakışları ile beni taciz ediyor. Gerçi füme olmasa da mutlaka gelir. Ne var ne yok yoklar dişine göre bir şey olmazsa arkasını döner gider. Eğer yanıma çağırmazsam bana acımaklı gözlerle bakmaya başlıyor. Bu numarası işlemediği zaman direk gelip tabaktan aldığı da oluyor tabi :) Yemek bitince sevmek istediğimde ise aldırış etmeden koşar adım kaçması kendimi biraz kullanılmış hissettirmiyor desem yalan olur. :))

Yine de bu rutini çok seviyorum. Onlar iyi ki varlar insana en iyi dostlar.


20211120_165051.jpg


Daha önce Lüleburgaz'a gitmedim. Buraya taşındığımızdan beri ilk defa gezmeye başladım desem daha doğru olur. Gezmek etrafı öğrenmek içimden gelmiyordu. Bunu buraya taşınmış olmayı kabul edememe yoruyorum. Artık üçüncü senem ve bazı şeyleri kabullenmem gerektiğinin farkına vardım. Neyse sonuç olarak atladık arabaya yola koyulduk.


2.jpg


Alışveriş merkezinde girdiğim bir takıcıda ve bir çok mağazanın vitrinlerinde Squid Game dizisinin ürünleri ile karşılaşmak beni şaşırttı. Dizinin popüler olduğunu biliyordum ama ne ara piyasaya ürünler çıkmaya başladı anlam veremedim. Gerçekten bu ticaret konularında çok hızlıyız. Bir de artık ben gerçekten her yerde görmekten sıkıldım. Tamam çok güzeldi ve izlerken keyif aldım ama bu kadar popüler olması her yerde ona rastlamak beni baydı. Sosyal medya bu tür konularda ipin ucunu kaçırabiliyor. Dalga şeklinde engellenemez şekilde büyüyerek devam ediyor. Umarım son bulur da biz de yeni şeylerle karşılaşırız.


5.jpg


İşimiz bitince eve doğru yola çıktık. Biliyorum resimler arasında hızlı geçiş oluyor ama ben dışarıda nedense resim çekerken utanıyorum. Aslında resim ya da video çekmek artık bu internet çağında normal gelebilir. Nedense ben bir türlü bu tabuyu yıkamadım. Bu yüzden detaylı rahat bir şekilde resim çekemiyorum.

Neyse eve geldim ve üzerimi değişmeden dışarıdan almam gerekenleri almaya çıktım. Dönüşte de her zaman ki gibi sokaktaki minik dostlarımı doyurdum. Bakkala ya da çarşıya ne zaman çıksam dönüşte mutlaka kedi ya da köpek maması almayı ihmal etmiyorum. Bazen onları gördüğümde neden yanımda mama yok keşke olsaydı diye üzülüyorum. Bu yüzden mümkün olduğunca mama taşıyor ya da almaya çalışıyorum. Yine besleme yaparken başına kötü olay gelmiş masum köpüş ile karşılaştım. Kendini toparlamış olması beni çok mutlu etti. O da mamadan nasiplendi tabi. Biraz sevgi alışverişimizi yaptıktan sonra eve geçtim.


4.jpg


Mağazanın birinde duvara yapışan kedilerden oluşan süsler gördüm. Onları görür görmez aklıma hemen kızım geldi. Ev içinde nasıl bizim kendi özel alanlarımız var ve bu alanları güzelleştiriyorsak onunkini de güzel olması onun en doğal hakkı. Mama ve su içtiği bölüme bu duvar süslerini yapıştırırım diye düşündüm ve aldım. Fazladan kalan bir tanesini banyoya sifon üzerine yapıştırdım çok tatlı durdu.


3.jpg


Mama kabının hizasına gelecek şekilde çift taraflı bantla hepsini yapıştırdım. Artık o alanın tamamen kızıma özel olduğunu kesinleştirmiş olduk.


20211118_180328 (1).jpg


Tüm gün kahvaltıyla durduğum için açıkmıştım. Kendime tavuk göğüsünden oluşan koca bir kase salata hazırladım ve afiyetle yedim.


20211122_130617.jpg


Daha sonra çiçeklerimi düzenlemeye ve onları sulamaya başladım. Areka bitkim koltuğun diğer tarafındaydı ve Şila benden ne zaman bir şey yapmamı istese, benim o istediği şeyi yapana kadar gidip o çiçeğe sürekli zarar verirdi. Bende onu diğer tarafa aldım. Hem güneş görmesi açısından iyi olacak hem de artık Şila'nın gazabından korunacağı için çok daha güzel büyüyecektir. Bu arada bitkileri çok seviyorum. Hayalimde orman gibi bol bitkili bir oda var. Bitkilerim büyüdükçe ve arttıkça bu hayalimi gerçekleştireceğim.


8fc80d04-2489-475c-b7e4-d6e25e96a993.gif4e8a1739-0beb-4324-a981-e07672c8a7de.gif


Artık yorulduğumu anlayınca televizyon karşısına uzanmadan önce kendime bitki çayı hazırladım. Kış mevsiminde yeşilça tüketmeyi çok seviyorum. Her akşam mutlaka içiyorum. Bunu artık kendime alışkanlık haline getirdim.


![bf521111-a89b-44b5-a359-f207065b780b.gif](bf3a23b7-92fc-48b0-9a61-8223281dc553.gif


Bitki çayım demlenirken bende bu yazımı hazırlıyorum. Birazdan film açıp uzanarak dinleneceğim. Günümü burada sonlandırıyorum. Kendinize iyi bakın. Tekrar görüşmek üzere.

Sevgiler,
TUĞBA

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63134.74
ETH 3052.94
USDT 1.00
SBD 3.81