The Diary Game 12/10/2021 @tugbabeauty

in Steemit Türkiye3 years ago

20190915_093631.jpg


Merhabalar.

Bugün sabah babamın telefonu ile uyandım. Buralarda işi olduğunu onunla gelmek istersem beni alacağını söyledi. İstanbul'u ve en önemlisi arkadaşlarımı özlediğim için hemen kabul ettim ve valizimi hazırlayıp ayak üstü bir şeyler atıştırdım. 1 saate geldi ve biz yola çıktık. Annem ve babam ayrı olduğu için her ay mutlaka babama geçiyorum. Bazen evini temizliyor bazen de ona ses oluyorum. Yalnızlık çekmemesi için elimden geleni yapıyorum. Her ne kadar bazen bunu hak ettiğini düşünsem de yine de merhametim daha ağır basıyor. Neyse 2 saatlik yolculuk sonucunda eve geldik.


20211012_134737.jpg


Gelir gelmez ilk işim genelde evde ki eksikleri belirlemek oluyor. Yalnız yaşadığı için evde pek bir şeyler pişirmiyor. Genelde hazır şeyler tüketiyor bu yüzden ben ne zaman gelsem evde ne eksik varsa onları tamamlıyorum. Yiyecek ve temizlik malzemeleri için eksikleri tamamlamaya markete çıktım. En yakınımız da migros var bu yüzden oraya gittim. Ben annemin evindeyken bu işlere bakmadığım için ne zaman bir şeylere zam gelse burada öğreniyorum. Her seferinde mutlaka bir şeyler zamlanıyor. Eskiden dolu dolu 3 poşet dolduruyorsam şimdi 1 poşet anca doluyor. Bu duruma alamayanlar için çok üzülüyorum. Hadi diyorum ben biz şekilde karşılıyoruz ya maddi gücü yetmeyenler ne yapıyor? Ekonomik olarak ülkece büyük sınav veriyoruz umarım bunu anlatabiliriz. Başa kim gelirse gelsin halkı kimse düşünmeyecek bizim halk olarak sesimizi çıkarmamız bir şeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum.


20211012_120822.jpg


Alışveriş sonrası aldıklarımı yerleştirip dinledikten sonra evi temizlemeye başladım. Babam eskiden titiz olduğu için temizlik yapardı ama artık psikolojik olarak koyverdiğini fark ettim. Evi dip bucak güzelce temizledim. Sonra kendime kahve yapıp dinlendim. Bu dinlenme çok sürmedi çünkü yemek yapmam gerekiyordu. Ben yokken sürekli hazır şeyler yediği için genelde ona bir şeyler pişiririm. Ozellikle sevdiği şeyler olmasına dikkat ederim ki belki o yemekleri özlüyordur diye. Bugün ona pilav ve yalancı işkembe çorbası yapacağım. Tatlı olarak sütlaç tatlısını sevdiği için onu yapmak istedim.


20211012_161757.jpg


Kışın gelmesine en çok çorbalar yüzünden seviniyorum. Yazın sıcakta pek içilmiyor ama kışın soğukta sıcak çorba içmek içimi ısıtıyor. Yalancı işkembe en sevdiklerimden ileride tarifini sizlerle paylaşırım. Yemekler piştikten sonra biraz dinlendim. Hatta koltukta otururken yorulduğum için 2 3 saat uyumuşum. Buraya ne zaman gelsem ev kadınlarını daha iyi anlıyorum. Aslında dünyanın en zor mesleği ev kadınlığı. Keşke ev kadınlarına maaş bağlasalar. Bir de üzerine çocuklar olunca işleri çok daha zorlaşıyor. Evin tüm yükünü kadınlarımız çekiyor. Erkekler onlara bu yüzden çok daha anlayışlı yaklaşmalı. Biliyorum bir çok erkek eşine "evde ne yaptın?" ya da "Senin zor bir işin yok bak ben çalışıyorum"* falan diyordur. Aslında keşke bir gün çocukları ve ev işlerini erkeklere devretseler bakalım o zaman da aynı şeyleri söyleyecekler mi?


20211012_172139.jpg


Babamla afiyetle yemeğimizi yedik. Babam haber kanallarını izlemeye başlayınca ben de telefondan Masumlar Apartmanı dizisini izlemek için odama çekildim. Henüz haberler var ben de bu yüzden dizi başlamadan önce bu yazıyı yazmaya karar verdim. Benim bu günüm yorucu geçti. Umarım sizin güzel geçmiştir.


20211012_173810.jpg


Şimdi afiyetle tatlımı yerken dizi izlemeye gidiyorum.

Sevgiler.
TUĞBA

Sort:  
 3 years ago 

Şenel amcanın midesi bayram etmiş gibi 😂👩‍🍳🤗

 3 years ago 

Mide fesadı geçirmezse iyi 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60701.27
ETH 2912.80
USDT 1.00
SBD 2.40