Saygı ve Özlemle 1881-193∞

in Steemit Türkiye3 years ago

2077110.jpg

kaynak


Bugün Cumhuriyetimizi sonuna kadar yaşatmak için son nefesine kadar çabalayan Başkomutanımızın ölüm yıldönümü. Bazen keşke diyorum onun döneminde doğsaydım. Özellikle son dönemlerde ülkenin gidişatına baktığımız zaman ona öyle ihtiyacımız var ki. O vatanı bizlere ve genç nesillere emanet etti. Ona sahip çıkmak bizim boynumuzun borcu. Biliyorum ki şimdi ki genç nesiller onu yaşatmaya ve yaşamaya devam edecek. Bizim için yaptığı fedakarlıkları hiç bir zaman unutmayacağım ve unutturmayacağım.

Belki onun döneminde doğmadım ama onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam. İyi ki bizim milletimizin başına gelmiş. Biz çok şanslı ve şanlı bir milletiz bunun kıymetini bilmemiz gerekiyor. Canım Ata'm seni çok ama çok seviyorum. Seni her zaman yaşatacağım!

Sevgiler.
TUĞBA

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38