Mate Çayı ve Faydaları 🍵 🍵

in Steemit Türkiye3 years ago

20211022_171722.jpg


Merhabalar.

Kışın gelmesi ile beraber yavaş yavaş bitki çaylarına geçiş yapmaya başladım. Yeşil çay, açlık otu, kış çayı gibi türlü türlü bitki çaylarım var. Bunlar her zaman evimde bulunuyor. Yaz mevsimin de sıcaklardan dolayı pek tüketemiyordum ama artık şimdi içmeye başladım. Geçenlerde markette gezinirken çubuk Mate çayını gördüm. Daha önce bu şekilde hazır versiyonunu hiç denememiştim. Merak ettim ve satın aldım.


20211022_171755.jpg


İçerisinde 16 tane tek kullanımlık paketler halinde hazırlanmış Mate Çayı bulunuyor. İçenler bilir bu çay biraz acı olabiliyor. Bu acılığı azaltmak ve içimi kolaylaştırmak için içerisine ilave olarak Tıbbi Nane, Çikolata Aroma Vericisi, Stevya bulunuyor. Stevya bilmeyenler için şeker otu olarak geçiyor.


20211023_130607.jpg


Kendinden süzgeçli olması çok pratik olmuş. Bahsedildiği gibi bardaktan çıkartıldığı zaman damlatma yapmıyor. Ben 200ml kaynamış suyu bardağa döküyor ardından Mate Çubuğu ekleyip 4 5 dk bekletiyorum. Sonra afiyetle içiyorum. İçiminin yumuşak olması benden artı puan aldı bile.


MATE ÇAYININ FAYDALARI NELERDİR?


20211023_120413.jpg


  • İçerisinde A,C,E vitamini bulunduruyor.
  • Bağışıklık güçlendirmemizde yardımcı rol oynuyor.
  • idrar söktürücü özelliğine sahiptir.
  • Hastalıklara karşı direncimizi yükseltmemizde yardımcı oluyor.
  • Kolestrolu düşürüp, iştah azaltarak kilo vermeyi kolaylaştırıyor sağlıyor.
  • Bitkiler arasında yüksek kafein bulundurma özelliğine sahip. Bu yüzden içen kişiye enerji veriyor.

Bim market harici nerede bulunur bilmiyorum ama eğer bir daha gelirse kesinlikle tekrar almayı düşünüyorum. Umarım sizlerde faydasını görürsünüz.

Sevgiler,
TUĞBA

Sort:  
 3 years ago 

Kış geliyor bende artık bir çay alışverişi yaparım 😂💗

 3 years ago 

Bence kaldiysa al yavrum bu çaydan ben gelirse alcam yeniden 🥰

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38