ILK AKRILIK BOYA DENEMEM 👩‍🎨 / Pratik Akrilik Boyama

in Steemit Türkiye3 years ago

20210628_140900.jpg


Merhabalar Nasılsınız?

Eskiden resim yeteneğimin olması için hep hayal kurar ama bunun için hiç adım atmazdım. Zamanla bu gelip geçti. Daha sonra psikolojik olarak diplerde olduğum bir dönemde çocukken kullandığımız resim defterleri olurdu ya hani belki hatırlarsınız. Heh, işte onlardan almıştım. Yanına da renklendirmek için kuru boyalar. Canım ne isterse karalayıp stres atmaya başladım. Yeteneğinin olması hiç sorun değil gerçekten. Bir şeyler çizmek ruhen insana çok iyi geliyor.

Geçenlerde aklıma elimde kalan ahşap boyalar geldi. Onlarla renklendirme yapmak istedim. Benim için çizmek sorun değil de renklendirmek çok zor. Yinede neden olmasın dedim ve internette ne yapsam diye araştırma yaptım. Akrilik boya ile yapılan videoları izledim. İzlerken çok basit gorunuyordu. Videolar arasında bir resim seçtim ve onu yapmak için kolları sıvadım. Gökyüzünü ve gökyüzüne ait olan her detayı çok seviyorum bu yüzden gökyüzü ağırlıklı bir resim seçtim.


21-07-04-12-50-07-312_deco.jpg


Resim için sadece siyah ve beyaz olmak üzere iki renk gerekiyordu. Artdeco markasına ait her yüzeye tutunan boyalarımı kullandım. Fırçalara gelirsek eğer elimde resim için bu malzemeler yoktu. Eski sulu boya fırçası ve ahşap boyamak için kullandığım kenar düzeltme fırçam vardı. Onlarla yetinmek zorunda kaldım.


20210628_123855.jpg


Defteri bimden almıştım. Pek fazla iyi diyemem ama idare eder bir kalitede. Boyadıkça kağıt buluşmaya başladı. Belki de akrilik boya için uygun olmadığı için olabilir ama yine de idare ettim.


20210628_125212.jpg


Karıştırma paletim sulu boya aldığım zamanlardan kalma. Atmamış olmama sevindim çünkü çok işime yaradı. Sadece derin çukurlara karıştırmak zor oldu. Belki düz zemin olsaydı daha kolay olabilirdi.


20210628_125311.jpg


Videoda ki talimatlara uyarak korkmadan boyamaya başladım. İlk boyarken başaramayacağımı düşündüm. Boyadıkça ortaya bir şeyler çıkmaya başladı işte o zaman dedim ki sanırım oluyor. 😊 Göründüğü kadar basit bir işlemmiş. Anladım ki malzemelerim tam olsa daha güzel bir sey ortaya çıkarmış. Belki ileride malzemeleri edinip tuvale yapmayı deneyebilirim. Sizlere sonucu ve bana yardımcı olan videoyu aşağı bırakıyorum.


20210628_140701.jpg


20210628_140424.jpg


20210628_140416.jpg


20210628_140411.jpg


İzlediğim video


İçinizde bu konuda merak varsa onu dinleyin. Gerçekten boyamasi benim için çok kolay oldu. Her zaman zor bir şey diye düşünürdüm ama inanin çok kolay ve eğlenceli oldu. Belki birebir aynı profesyonellikte olmadı ama bence benim için bu bile yeterli. Sizler nasıl buldunuz?

Yorum ve desteklediğiniz için şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Sevgiler,
TUĞBA

Sort:  

Tugba hanim, resminizi çok begendim, çok güzel olmuş bence, bu resmi büyük bir şekilde duvarda asılı hayal ediyorum çok muhteşem durur...emeginize saglik.

 3 years ago 

Teşekkür ederim. Valla benimde hoşuma gitti. Diğer denememi bu yüzden tuvalde denemeyi planlıyorum.

Iyi fikir...paylaşmınızı sabirsızlıkla bekliyecem...😊benim resim merakım çoktur alıp duvara asmayı diyorum kendim kabiliyetim yok çizimde.

 3 years ago 

İnanın çok basit videolardan bakarak sizde yapabilirsiniz 😇

Tavsiye için teşekkürler...denerim birgün.🙏

Süper elinize sağlık. :) Cidden beğendim.

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😇

 3 years ago 

Beni çizdiğini atsana sanat görsün insanlar 😂😂😂😂

 3 years ago 

Aşk olsun yine benziyordun :D :D

 3 years ago 

Gözünü kapatıp bakınca evet 😂😂

Yeteğiniz var bence çok güzel çizmişsiniz. Bunun üstüne giderek daha çok geliştirin kendinizi bide merakınız varsa zaten şahane eserler çıkacaktır ortaya🙏

Gayet başarılı olmuş, elinize sağlık.. Resim çizmek çok keyifli gerçekten keke zamanım olsa da bişeyler karalayabilsem. İnsanı dinlendirici bir etkisi oluyor.

 3 years ago 

Gerçekten öyle. Ortaya ne çıkarsa çıksın en iyi sonuç dinlenmiş ruh oluyor. Resmen terapi gibi etkisi var :)

 3 years ago 

Bence ilk deneyime göre harika bir iş çıkartmışsın canım çok yeteneklisin. Güzel ellerine sağlık 🤗💞

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86