The diary game 06.10.2021 || @tugbabeauty

in Steemit Türkiye3 years ago

20210915_120234.jpg


Merhabalar. Havalar artık soğuduğu için güne kahvaltıyla başladım. Yaz mevsiminde sabahları kahvaltı yapmak nedense hiç içimden gelmiyor. Kış mevsimi sanırım yemek yeme mevsimi onu öğrenmiş oldum. Bu kış sanırım kilo alımlarım başlayacak 😀


20200801_185918.jpg


Bugünu evde geçirmeyi planladim. Bulunduğum şehirde havalar yağışlı olmaya başladı. Bu yüzden annemle terası toplayıp düzene sokma kararı aldık. Terasın üstünü ne kadar kapalı olsa da geçen sene rüzgar kar ve yağmuru içeri taşımıştı. Eşyaların üzerini örtmediğimiz için bir takım sorunlar yaşadık. Bu sene üzerine örtecek muşambalar aldık. Onları şuan örtmedik ama eşyaların bir kısmını içeri aldık. Ardından üst katı temizledim.


20211007_154551.jpg


Temizlik sonrası kahve eşliğinde dinlenmeye koyuldum o sırada kargom geldi. Son günlerde aklımda planladığım ufak bir proje var. Online el emeği bir şeyler tasarlayıp satmayı düşünüyorum. Şimdilik sürpriz olsun istiyorum. Düşündüğüm şey için ilk adımı attım ufak sipariş verdim. Daha çok yolum ve eklemem gerekenler de var simdilik ilk adımı atmış bulunmaktayım. Umarım her şey istediğim gibi geçer.


20211007_160628.jpg


Akşam için çok aç değildim bu yüzden çok sevdiğim mercimek çorbası ile kendimi geciştirdim. Aslında aç olsam da yemezdim çünkü film saatlerinde çok sevdiğim Doritos Nacho'ya midemde yer kalmazdı.


20210930_230652.jpg


Yemek sonrası odama çekilip her akşam yaptığım gibi film ya da dizi izlemeye koyuldum. Bu gece seçimim son zamanlarda herkesin dilinde olan Squid Game'den yana oldu. Övdükleri kadar varmış gerçekten. Çok beğenerek izledim. Tabi benim için bir Game of Thrones kadar olamaz. Onun yerini çok arıyorum. Neyse ki devam dizisi çekiliyor da özlemim biraz hafifleyecek. Neyse şuan diziyi durdurmuş bu yazıyı yazıyorum. Burada sonlandırıp diziyi bitirmeye gidiyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. Son olarak öneri dizi ve filmlerinizi bekliyorum sevgiler. 🥰

Sort:  
 3 years ago 

Bir ben izleyemiyorum zaten şu game of u 🤷 Ben yine Onuncu tekrarla prison break başlarım bu kış. 😂😂

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64060.81
ETH 3129.62
USDT 1.00
SBD 4.17