The diary game better life / 11 Şubat 2022/ #club100

in Steemit Türkiye2 years ago

20220106_112036.jpg

Herkese merhabalar....
Bugun cok guzel, eğlenceli dolu dolu bir gun oldu. Sabah 8:00 da uyandim. Cunku arkadasim @elifnaz ve songul kahvaltiya geleceklerdi. Uyanir uyanmaz geceden sardigim sigara boreklerimi firina verdim. Cayimi demledim. Yumurtalari haslamaya koydum. 9 bucuga kadar herseyimi yetistirdim. Menude sicaklar olarak kofte, sucuk, patates kizartmasi, pankek, sigara boreği, yumurta salatasi vardi. Arkadaslarim gelir gelmez kahvaltiya oturduk cunku cocuklar kurt gibi acikmislardi. Sohbet muhabbet cok eglenceli bir kahvalti yaptik. Songuli 2 yasinda dunyalar tatlisi bir kizi var nesemize nese katti. Kahvaltidan sonra ben oglumu okuluna biraktim geldim. Bu esnada misafirlerim evde beni bekliyolardi 🤭 Geldikten sonra birlikte sofrayi topladik. Kahve keyfine gectik.
20220211_133104.jpg
Songulun kizinin uykusu gelmeye basladigi için biran once eve donmek istedi. 2de misafirlerim gitti. Bende evi toparladim. Bir supurge yaptim. Kutahyadan arkadasimla telefon gorusmesi yaptim biraz uzun tabi 😁 daha sonra oglumu okuldan almaya gittim. Hava cok guzeldi. Biraz parkta oyalandik. Daha sonra eve gelip yemek yapmaya basladim. Menu ispanak yemegiydi. Esim gelince yemegimizi yedik. Gurbette oldugum icin fix aksam yemeginden sonra cay sohbetimi ailemle goruntulu konusarak yapiyorum. Cunku esim çay içmiyo malesef🤷‍♀️ daha sonra bulasik makinasi ve camasir makinasi devreye girdi. Cunku ben gunu tamamladim sira onlarda 🤭 camasirlarida aradan cikarayim dedim cunku haftasonu icin esimle birkaç plan yaptik evde olamayabilirim. Herkese mutlu hafta sonlari diliyorum 🤗

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Afiyet olsun. Güzel bir kahvaltı.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56834.19
ETH 2500.74
USDT 1.00
SBD 2.27