Özlem girelilen bir hafta / #club100

in Steemit Türkiye2 years ago

20220121_135055.jpg

Merhaba arkadaslar...
Bu hafta o kadar yogun gecti ki malesef araniza katilmaya firsat bulamadim. Neyseki bir haftadan fazla uzamadi bu sure. Bana o kadar aliskanlik yapmiski burasi, resmen yazmak icin firsat kolladim.
Gecen hafta cuma gunu almanyada eşimin kiz kardesi supriz yapip geldi. Ne kadar cok özleşmiştik. Heyecanla oglum ile birlikte havaalanina onu karsilamaya gittik. Ogluma halasinin gelecegini soylemedim. Cunku o da ilk karnesini almusti o gun ve bir suprizi haketmişti.

20220121_205535.jpg

Havaalanina giderken biraz ucaklari izleyelim diye goturdum. Halasini gorunce şok oldu. Sevincini gormeniz lazimdi. Oglumu oyle gorunce bende cok heyecanlandim. Esimin kardesi ama gercekten banada kardes. Cok seviyoruz birbirimizi. O kadar guzel bir hafta gecirdik ki hepimizin tadi damaginda kaldi 🤭 malesef bir haftaligina gelmisti. Bu kisa surede gezebildigimiz kadar gezdik, eglenebildigimiz kadar eglendik, bolca ozlem gidermeye calistik. Gezip gordugumuz yerlerin hepsini olerleyen zamanlarda sizlerlede paylasmak istiyorum. Kaliteli vakit gecirdik ama oglum halasi gitti diye cok uzuldu. Mart ayinda gene almanyada eşimin annesi ve babasi gelecek. Şimdiden sabirsizlikla onlarin gelmesiniz bekliyoruz. Halamizda yaza tekrar gelir insallah 🤲 yazin bir ay buralarda olacak ve tum tatilini gene bizimle gecirecek. Eşim hafta ici calistigi icin sadece hafta sonu kardesiyle vakit gecirebildi. O yuzden cok uzuldu. Bizde yaz tatilimizde her sene oldugu gibi almanyaya gitmeyi planliyoruz. Her yeri sizinle paylasmayi iple cekiyorum.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57038.56
ETH 2908.37
USDT 1.00
SBD 3.65