Club100/ The diarygame betterlife/ Öğle ARASI 😇

in Steemit Türkiye2 years ago
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,

Havaların iyiden iyiye ısındığı Antalya'da tam olarak yaz tatilinin başladığını söyleyebiliriz. Bugün yine her sabah olduğu gibi evdeki kahvaltımı yaptıktan sonra, Okula işe gittim. Öğretmen ve öğrenciler için yaklaşık 3 aylık tatil çoktan başlamıştı. Biz Okul idarecileri olarak tatilimizi sırayla kullanıyoruz. Bugün çektiğim en güzel resmi sizlere göstererek günümü yazmaya başlamak istiyorum.

IMG20220621122311.jpg

Sabah Okula geldiğimde ilk iş olarak her zaman odamı havalandırırım. Çiçeklerimi sularım. Masanın üzerini silerim. Bunlar benim her zaman rutin yaptığım işler oluyor. Eğitim öğretimin sona ermesiyle Okul çok sessiz ve sakin oluyor. Okulda bir müdür iki müdür yardımcısı bir memur ve bir de hizmetli olmak üzere toplamda 5 kişi çalışıyoruz. Yaz aylarında genellikle Okulun eksiklerini gidermeye çalışırız. Bizler de bu eksikleri tek tek not alırız. Bu sene öğrencilerimize daha iyi eğitim verebilmek açısından tüm sınıflarımızın kapılarını yenilemeyi ve duvarlarını boyamayı düşünüyoruz. Ayrıca bazı sınıflarımızın masa ve sıraları eski olduğu için onları yeniletmek istiyoruz.

IMG20220623130212.jpg

IMG20220623130135.jpg

Öğlen saati geldiğinde, Antalya'nın çok sevdiğim bir yeri olan Atatürk Kültür Merkez binasının yanı başındaki yeşillik alana gidiyorum. Burayı tercih etmemin sebebi yeşilliği, sessizliği ve temiz olmasıdır. Evden getirdiğim yiyeceğimi burada çimlerin üzerinde yemek çok hoşuma gidiyor. Hem etrafı izliyorum hem de temiz bir hava almış oluyorum.

IMG20220621125900.jpg

IMG20220621125917.jpg

IMG20220621130214.jpg

Bugün de öğle arası Atatürk Kültür Merkezine gittim. Öğle yemeğimi yedikten sonra Kültür merkezinin içine girdim. Normalde bu Kültür Merkezinde gösteriler, konserler, etkinlikler ve opera müziği gecesi düzenlerler. Ama yaz ayı olduğu için bu aralar biraz sakin ve sessiz görünüyor. İçeri girdiğimde İlkokul öğrencilerinin kendi el becerileriyle yapmış oldukları resimleri ve tabloları gördüm. İki görevli kadın çocukların yapmış olduğu bu güzel çalışmalarının son hazırlıklarını yapıyorlardı. Hepsi birbirinden güzel olan bu çalışmaları tek tek inceledim.

IMG20220621125350.jpg

IMG20220621125424.jpg

IMG20220621125434.jpg

Bu güzel çalışmaların arasında benim en çok hoşuma giden küçük bir öğrencinin gazoz kapaklarından yapmış olduğu kaplumbağa resmi olmuştur. Toplamış olduğu şişeleri tek tek birleştirerek bir kaplumbağa resmini oluşturmuş. Ayrıca çocuklar Atatürk'e olan sevgisini de göstermek için bazı resimlerde yapmışlar. Çocukların yapmış oldukları bu resimlerin arasında dolaşmak ta benim için çok keyifli oldu diyebilirim.

IMG20220621125235.jpg

IMG20220621125543.jpg

IMG20220621125315.jpg

IMG20220621125511.jpg

Oradan ayrılırken görevli kadınlara teşekkürlerimi ilettim. Kültür merkezinden çıktıktan sonra etrafta bulanan havuzun o şırıl şırıl akan suyunu izledim. Kültür merkezinin etrafında kafeler, simetrik şeklinde düzenlenmiş güzel çam ağaçları ve oturabileceğiz banklar vardır. Buraya her gelişimde rahatladığımı ve temiz bir hava aldığımı hissediyorum.

IMG20220621124327.jpg

IMG20220621130201 (1).jpg

O güzel vaktinizi ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.

Sort:  
 2 years ago 

Çok güzel bir gün olmuş. Çocukların yapmış olduğu el işi ürünlere bayıldım.

 2 years ago 

Çok Teşekkür ederim. Evet çocukların o minik elleriyle yaptıkları çalışmaları görmek beni çok mutlu etti.

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

 2 years ago 

Çok Teşekkür Ederim.

Ne kadar güzel bir alan.
Kaplumbağa gerçekten çok yaratıcı olmuş.

 2 years ago 

Kesinlikle katılıyorum. Etraf çok güzel özenle yapılmış. Çocuklar çok başarılı işler çıkarmışlar. Okuduğun için beni çok mutlu ettin. Çok Teşekkürler.

Mümkün olduğunca paylaşımları okumaya çalışıyorum.
Sayenizde Hem yeni yerler keşfetmiş oluyorum hem de güzel bilgiler öğrenmiş oluyorum.Ben teşekkür ederim.☺️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64039.14
ETH 2755.32
USDT 1.00
SBD 2.70