Renk Cümbüşü Şekerler 🍬🍬

in Steemit Türkiye3 years ago

Renk Cümbüşü Şekerler


Merhabalar Steemit-Türkye ailesi, nasılsınız? Umarım her şey yolundadır ve herkes musmutludur 😊😊

Şimdi altta, ilk fotoğraftaki kamyondan bahsetmek istiyorum size, veya adı her neyse işte ben de bilmiyorum 😂😂 Beton harç makinası mı desem, kamyonu mu desem bilemedim 😂
Tek bildiğim şey çok tatlı şekere benzemesi. 😂😂
Hastanede refakatçi olarak kaldığım zamanlarda (tıpkı şu anki gibi, ama bugün gece kalmayacağım) pencereden dışarıya çok bakıyorum, sürekli arabalar gelip gidiyor. Zaten pencereden görünen yoo çok işlek olduğu için trafik de hiç eksik olmuyor. Dışarı bakarken sürekli bu şekere benzeyen harç kamyonlarından geçiyor, ve üstelik her geçen kamyonun deseni birbirinden çok farklı ama hepsi de şekere benziyor 😂😂 Hani küçükken bayramlarda elimizde poşetlerle kapı kapı gezip de her türden şeker toplardık, en sonunda poşetimizin içine baktığımızda renk cümbüşü ne dönüşmüş bir sürü şeker görürdük ya, hah tam da öyle! Bu kamyonları her gördüğümde aklıma o bayramlarda topladığım şekerler geliyor 😂😂 Ama şekerli şeylerle pek aram olmadığı için küçükken o şekerleri pek yemiyordum, orası ayrı 😂😂 Ulan bu kadar anlattım anlattım en sonunda ben onları yemiyorum dedim ya skdjdj kendime güldüm şu an 😂😂 Neyse bu da böyle bir psylaşım oldu artık naaapalım 😂😂

IMG_20211215_162853.jpg

Bu arada takıldığım nokta şuydu: Neden bu kamyonların hepsinde bu tarz desenler var ve neden hepsi benzerken hiçbiri benzer değil? (Soruma cevap bulabilirsem süper olur, bulamazsam da neeeyse artık)

IMG_20211215_164206.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Harika 😅

 3 years ago 

Bu görseller bana charlie'nin çikolata fabrikasını anımsattı 😅

 3 years ago 

kdfjdkd izlemiştim onu 😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48