Kaynağını bilmediğim müzikler 😂😂

in Steemit Türkiye3 years ago

Kaynağını Bilmediğim Müzikler

Merhabalar Steemit-Türkye ailesi, nasılsınız? Umarım her şey yolunda gidiyordur ve herkes musmutludur 😊😊

Dün yemekteyiz programını izliyorduk hastanede, hatta bu fotoğrafla post paylaşacaktım ama pek müsait olamadığım için paylaşamdım.

Oysa ki hu fotoğrafı buraya yüklemiştim de 😂😂
her neyse, dün çiğ köfte falan yedim, bir yandan yemek yiyip bir yandan yemekteyizi izliyordum 😂😂

IMG_20211214_182100.jpg

Normalde televizyonla arası olan biri değilim ve hatta en son ne zaman oturup da bi televizyon izleyeyim diye düşündüğümü veya bunu eyleme geçirdiğimi hatırlamıyorum bile. Yanlış hatırlamıyorsam eğer, lise 2. sınıftayken televizyon izlemeyi bırakıp yabancı dizi ve filmlere yönelmiştim. Zaten liseden veri yabancı dil okuyorum, biraz bunun etkisiyle, biraz da benim içimden gelen bir şevkle, yabancı kültürlere merakım var. Özellikle çocukluğumdan beri yabancı müzik çok dinlerim, bazen sözlerini tam söyleyemesem bile şarkılara eşkil ederdim hep. şimdi ise yabancı şarkıları en fazla 1 2 defa dinledikten sonra hemen çözüyorum ve güzel bir şekilde eşlik etmeye başlıyorum 😂😂

IMG_20211215_161538.jpg

Bir ara da özellikle hangi milletlere ait olduğunu bilmediğim şarkılarına sarmıştım 😂 bunlara örnek olarak Boro Boro, Asa Asa ve Lekil Vava'yı örnek verebilirim. Bu üç şarkıyı, ve bunlar haricindeki birkaç şarkıyı daha hâlâ ezbere biliyorum ama hiçbir zaman hangi millete ait olduklarına bakmadım. Nedense merak etmedim hiç 😂😂 Bilen varsa yorumlarda bekliyorum, eğer yoksa da bu saatten sonra bakıp da bu saçma özelliğimi değiştirmek istemiyorum 😂😂 Her neyse şimdilik kaçtım byy👋👋

Sort:  
 3 years ago 

😂😂👍🏽

 3 years ago 

Tv izlemeyi ben de o yaşlarda bıraktım gibi bi şey 😅

 3 years ago 

hadi ya valla mı 😂😂

Şarkılar hakkında bir fikrim yok. Sadece Arash ismi Ibraniceye yakın geliyor.

 3 years ago 

şaşırtıcı 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58906.05
ETH 2666.51
USDT 1.00
SBD 2.44