Hamster Coin / #club5050

in Steemit Türkiye3 years ago

Tekrardan merhabalar Steemit-Türkiye ailesi
bugün okul kantininde arkadaşlarla konuşurken birkaç gün önce aldığım bir Kripto para biriminden bahsettim, çok büyük bir yatırım değil, zaten ben de az bir miktar harcadım yatırım yapmak için. Çünkü aldığım kripto para birimi Doge Coin ve Shiba gibi bir kripto para birimi.

Bu aralar birkaç yerde bu kripto para biriminin ismi görmeye başladım, bundan bir iki ay önceydi sanırım. Tam hatırlamıyorum ama yine görmüştüm. O zaman demiştim ki, acaba alsam mı yoksa almasam mı ve almadığım için pişman olmuştum. Neden? Çünkü güzel bir kâr payı bırakmış yatırımcılarına. Ben de almadığım için pişman oldum açıkçası ve Elon Musk da bu kripto para birimini andırabilecek bir twit atmış. Bu tweetten sonra ise bu kripto para birimi yükselmeye başlamış. Yani belki bu da Shiba veya Doge Coin gibi yükselirse, bir nevi, birazcık da olsa kazanç elde ederim diye düşünerek yatırım yaptım.

Hamster Coin'in logosu:
image.png
Screenshot taken from

Hamster Coin'i PancakeSwap'ten alabiliyoruz:
image.png
Screenshot taken from

Bu aldığım Kripto para biriminin ismi Hamster ve logosu tatlı bir şey. Zaten ben projesini falan bilmiyorum hiç araştırmadım. Shiba ilk çıktığı zamanlarda görmüştüm ama bundan bir şey olmaz diyerek almamıştım ve daha sonra beni şaşırtmıştı, yükselmişti bende daha geç aldım ve daha az kârım oldu. O yüzden pek bir beklentim olmayarak şansımı denemek istedim ve bu kripto parayı aldım. Bakalım inşallah Shiba'da yaptığım hataya yapmamış ve geç kalmamış olurum çünkü iki defa aynı şeyi yaşarsam çok üzülürüm. Eğer Shiba'yı zamanında, ilk gördüğümde almış olsaydım, şimdiye belki de milyonlarım olacakt. Çünkü ilk çıktığı zamanlarda, ilk günlerinde görmüştüm. Bu kripto para çıkalı da sanırım 1-2 ay olmuş. Hiç araştırmadım gerçekten, inşallah aynı şey olmaz ve az bir kâr değil de, güzel bir kârla satabilirim elimdeki Hamster coinleri. Ve bu yazıda bahsettiğim şeyler kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.18
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.83