Günün Yorgunluğu

in Steemit Türkiye3 years ago

İyi geceler Steemit-Türkye ailesi, nasılsınız?
Umarım her şey yolundadır ☺️😊

Bugün erken saatlerde uyandım ve bir güzel kahvaltımı yaptım. Zaten yemeden duramıyorum 😂😂 Her neyse, daha sonrasında biraz hazırlık yapıp dışarı çıktım. Hava da tabii ki kapalıydı yine. Hiç şaşırır mıyım? Hayır. Arabayı evin hemen karşısındaki okulun sokağına park etmiştim dün gece. Tabi orası tek yön ve ben arabayı mecbur kaldığım için ters şekilde park etmiştim. Geri geri çıkmak istesem de imkânsız olacağını biliyordum çünkü bizim evin önü tek yönlü aşırı işlek bir cadde. dakikada 20 30 araba geçiyor. Öyle kalabalık bir yol. Hele ki akşam saatlerinde sokağın bir başından bir ucuna gitmek yirmi dakikayı buluyor. Her neyse işte konumuza dönelim. Arabanın oradan anarya çıkamayacağını bildiğim için mecburen ters yönden sokağın sonuna kadar gittim ama şanslıydım ki karşıdan araba gelmedi. Zaten daracık yol ve buna bağlı olarak ikiaraba yan yana sığmıyor. Ha aslında gidebilir ama işte park edilmiş arabalar buna engel oluyor. Buna ben de dahilim çoğu zaman çünkü evimiz işlek nir caddede ve park yeri bulmak çok sıkıntılı ve zor bir durum. Öyle ki, dün gece arabayı park ederken çok titiz davranmıştım yolu kapatmamak için. Arabanın aynası ile duvar arasında sadece bir veya bir buçuk santim gibi bir mesafe bırakmıştım. Yoksa napalım her yok 😂😂 Her neyse yine konu dağıldı. Hemen dönüyorum. Hastaneye geldik, refakatçilik görevini ben devraldım ve tüm gün buradaydım. Yarına kadar da burada olucam ve günün yorgunluğunu atmadan tez yazmaya devam edicem. En azından bi meyveli maden suyu içerek rahatlatabiliyorum.
IMG_20211210_231724.jpg

IMG_20211210_230601.jpg

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Kolaylıklar diliyorum 🙏🏻

 3 years ago 

teşekkürler 😊😊

Gerçekten günün yorgunluğu olmuş.. :)

 3 years ago 

evet maalesef

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50