Günaydınlar efenim

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhabalar Steemit Türkye ailesi, nasılsınız bakalım☺️ umarım her şey yolunda gidiyordur ve herkes musmutludur 😊😊 en gece saat on iki gibi uyudum ama biraz önce alarmla uyandım. biraz önce dediğim de 1 saat önce yani saat 6da 😂 sonra yapacal bir şey bulamadım ve biraz bilgisayarla uğraştım. ama bilgisayarla uğraşırken hâlâ uykum açılmamıştı ve esniyordum şimdi tekrar yatağıma girdim bakalım tekrar uyurum sanırım. daha sonra da kalkıp kahvaltımı yaptıktan sonra biraz ders çalışırım. bu aralar buralara pek bakamıyorum bu arada. gerçi baksam da yazacak pek bir şey bulamıyorum ya neyse. finaller için okula gittiğimde bulurum sanırım bir şeyler bakalım. neyse şimdilik ben kaçar kendimize iyi bakın, görüşü 😊😊
IMG_20211225_071020.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Günaydın

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66431.69
ETH 3459.44
USDT 1.00
SBD 2.60