Türkiye Temsilcisi Seçildi | Hepinize Çok Teşekkürler

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi;

Sabah Steemitblog' un haber gönderisi ile beklenen sonuç açıklandı. Ahmet bey ve benim adaylığımla temsilcilik seçildi. Benim daha iyi olduğum için yada beni iyi temsilci olacağımı düşündükleri için temsilci olduğumu düşünmüyorum. En azından ben öyle düşünmek istemiyorum. çünkü @habercitr Hem steemit'e hemde biz türklere de katkısı benim kadar onunda çok fazla.

Türkiye Temsilci oldum.png

Sizlerin desteğiyle daha güzel günler göreceğiz. Telegram grubunda aylarca birbirimize destek olduğumuza -küratörlerin şahit olmasını isterim. Sizlere ortak karar alarak birlik olacağız. Hem kendi topluluğum için hemde türkler için elimden geleni yapacağım. Ve dün hazırlamış olduğum Steemitteki Aktif Türk listesini güncelledim.

@e-r-k-a-n
@okanbey
@melanur
@ylcn
@jjho
@okanbey
@adalynaz
@bilimkurgu
@muratkbesiroglu
@belladonna823
@pygmalion34
@habercitr
@ouzzi
@volkiceper
@steemit-turkiye
@cihatt
@fatima45
@tugcenindolabi
@ispin
@bircan
@baycan
@mesafe
@serpilem
@ecemsay
@gulfuren
@tolgahanuzun
@yasinemir
@uzercanan
@ismocan
@arzum
@celin-ce
@bubbling
@rumeysaozer
@biaa
@sinerjii
@perperok
@miniklady
@eddki

şimdilik liste bu şekilde. Unuttuğum isim varsa hatırlatabilirsiniz. Ortak kararlar alındıktan sonra size gerekli bilgileri sunacağız.

Steemit Türkiye Temsilcisi

Sort:  
 3 years ago 

Canı gönülden tebrik ediyorum👏🏻👏🏻👏🏻Steemit ile ilk kez 2017 senesinde tanışmıştık, Epey uğraşıp, uğraşılarımızın karşılığını alamadığımızı düşününce bıraktık gittik.
Sevim Hanım ve Erkan Bey ve Haberci gibi arkadaşlar sayesinde tekrar yazmak için isteğimiz ve kazancımız oluştu. Aylarca yazıp göremediğimiz karşılığı bir ayda gördük.
Yardımlarınız ve emeklerinize başta Sevim Hanım olmak üzere çok teşekkür ederim. Kalın sağlıcakla🥰

 3 years ago 

çok teşekkür ederim. Emeğimizin karşılığını bozanlar utansın :)

 3 years ago 

😀

 3 years ago (edited)

hello sir first how are you? @steemcurator01 @steemcurator02

I tagged you because it is an important issue.

First of all, I am happy to be the representative in Turkey. I will try to set an example for everyone. As you know, there are two different communities on the steemit platform called steem-turkey and steemit-turkey. Steem-turkey was founded by alikoc7. The other community was founded by Erkan Bey. We will support each other as two representatives. but this will happen in different communities. I will lead the steemit-Türkiye community where Turks are busy and active. If there is still no vp problem, can we enter the community support program. ? this will please all Turk. Not too many people can get support.

Best Regards @steemcurator01

bizim tek temsilcimiz Sevim hanımdır.

 3 years ago 

steemcuratörlerden adalet bekliyoruz. bencil bir insan bizi temsil edemez. temsicimiz Sevim hanım.

Biz ayrımcılık yapan egoist bi temsilci istemiyoruz.Bize bugüne kadar hiçbir faydası olmayan @alikoc07 bundan sonrada olmasına gerek yoktur. Bizim temsilcimiz @svm038'dir.Topluluk Destek programına, türklerin aktif olduğu Steemit-Türkiye topluluğunun dahil olmasını istiyoruz .

We do not want an egoistic representative who discriminates. @ Alikoc07, who has not helped us so far, does not need to represent us from now on. Our representative is @ svm038. We want [Steemit-Turkey] (https://steemit.com/trending/hive-179764) community, where Turks are active, to be included in the Community Support program.

@steemit-turkiye

 3 years ago 

Desteğiniz için teşekkürler.Türklerin bu kadar aktif olduğu bir topluluğu değiştirmek bencilliktir. Umarım bu adil karar verilebilir. beni engellemesi bize karşı yapılan saygısızlıktır. ben çözüm istedim. kendisi istemedi.

Thanks for your support. Changing a community where Turks are so active is selfish. I hope this can be made a fair decision. It is disrespectful to us that hinders me. I wanted a solution. he did not want it.

👍👍👍

 3 years ago 

Şimdiye kadar Steemit Türkiye ve bu gruptaki Türklerden ve Sevim hanımın desteğini gördüm.

Ali Koç şu an bu gruptaki Türkler ile iletişimi kesti.

Ülke temsilcinin görevi Ülkesindeki halk ile iletişim ve desteklemesi gerekmiyor mu?

Sevim hanım Türkiye temsilcisi olduğunuz için tekrar kutluyorum

 3 years ago 

teşekkürler elbette eğer sizin temsilciniz olduysak sizlerle iletişim halinde olmalıyız. olmazsak buna temsilci denmez. güzel şeyler olacağına inanıyoruz

Ədalətli bir qərar veriləcəyinə ümid edirik. Yəqin Steemit qurucuları bu verilən reaksiyaların fərqinə varacaq və topluluğa kimin daha çox fayda verəcəyini görmüş olacaqlar. Sevim xanım sizə uğurlar arzulayıram.

 3 years ago 

Çok teşekkürler sizin bize desteğiniz de çok önemli. Umarım adaletli olan yapılır.

 3 years ago 

İyi ve adaletli bir temsilci olacağınıza inanıyorum. Yeni görevinizde başarılar dilerim.

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago (edited)

Siz bize zaten her türlü destek sağlıyordunuz. Desteklerinizin artarak devam edeceği düşüncesindeyim. Ne zaman bir sorumuz olsa bir sıkıntımız olsa bir mesaj uzaktasınız. Hakkıyla yapıyorsunuz zaten, tebrikler💛

 3 years ago 

Kendimi zorunlu gibi hissetmiyorum bu konuda. Zaten bu şekilde ilerleyeceğiz. Sadece steemit türkiye topluluğu için küratorlere iletişim sağlayacagim.

 3 years ago (edited)

.

Sonuna kadar hak ettiğiniz görevi kazandınız. İki aydır steemite dönmüş durumdayım ve bu sayenizde oldu. Siz en başından beri bizlerle iletşiim halinde oldunuz, göreviniz olmamasına rağmen yardım etmek çin elinizden geleni yaptınız. Her sorumuza üşenmeden sıkılmadan sabırla cevap verdiniz.
Temsilciliğinizi tekrar kutlarım. Böyle bir görev ancak özverili kişilerin elinde olursa hakkaniyetle yapılır. O kişinin de siz olduğunuza tüm kalbimle inanıyorum. Bunu iki aydır olan yardımlarınıza dayanarak söylüyorum

 3 years ago 

tekrardan teşekkürler. biz hepimiz çözüm için hemfikiriz. Herkesin fikir birliği yaptığı ve destek verdiği bir topluluktayız. Bana ve bize yapılan saygısızlığı unutmayacağım. çözüm üretmesi gereken kişi kaçıyorsa kendi kaybeder. Sonuçta Steemit aktif kullanıcı ister. O aktif kullanıcılar d abu toplulukta .

 3 years ago 

Öncelikle yeni göreviniz hayırlı olsun. Bu görevi layıkıyla yapacağınıza gönülden inanıyorum. Tebrikler..

 3 years ago 

Çok teşekkürler 🤗

Tebrik ederim Sevim hanim, insallah hepimiz icin en hayirlisi olur :)

 3 years ago 

İnşallah :)

Tebrikler @svm038,
Bu haberi almak hepimiz adına güzel ve sevindirici oldu.
Elimizden gelen her türlü destek ve çabayı bizde sizin gibi vereceğiz. :)
Bu süreçte başarılar dilerim.
Saygılarımla, @pygmalion34

 3 years ago 

Çok teşekkürler güzel mesajınız ve desteğiniz için :)

 3 years ago 

Verdiğin destek için tekrar teşekkür ederim. Tüm tr ailesi olarak birlikte güzel şeyler olacağına inanıyorum.

 3 years ago 

İnancımız başaracağımızin kanıtıdır 😁

Congratulations on becoming CR Turkey

 3 years ago 

Thanks :)

You are welcome, I hope we can work together

 3 years ago 

Tebrikler, ama listede ismimi görememek üzdü doğrusu :( hem de bu kadar aktifken ☺️

 3 years ago 

Evet neden unutmuşum kendime kızdım şimdi :)

 3 years ago (edited)

Yoğunluktandır olsun 😍🤗

 3 years ago 

Dün ismimi eklemiştiniz ama listeden silinmiş sanırım güncellerken eski listeyi güncellediniz :). Eklerseniz sevinirim :)

Tebrikler. Yeni görevinizde başarılar dilerim.

 3 years ago 

Teşekkürler 🙏

Tebrik ederim Sevim Hanim.

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73