Thediarygame betterlife 11 Ağustos | Hastalıkla Mucadele

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

IMG_20210811_135542.jpg

Yolculuktan kötü etkilendim ve hasta oldum. Ağır grip geçiriyorum. Geceleri uyumak zorlasti. Halbuki diyet yapmaya niyetlenmistim. Ödev yapmaya niyet etmiştim. Şuan bunları yapacak halim yok malesef. Sabah kahvaltida kız kardeşim sucuklu yumurta yapmış. Kahvaltıdan sonra bilgisayardaki görevlerim için yardım istedim.

IMG_20210810_111139.jpg

Zar zor Steemit'te gönderi yazdım. Daha sonra uyumaya çalıştım. Çocuklar sürekli rahatsız etti. Kız kardeşim spor yaptı ve ben sadece izledim . Yapmamak için zor tuttum kendimi. Spor yaparken hayal ettim kendimi ancak 🥴 hiç bu kadar halsiz olmamıştım. Kulaklarım duymuyor şuan çok garip.

IMG_20210809_130454.jpg

Dayanamadım iyileşecek gbi değildim . Acile gittim bogazima baktilar. Kızarıklık tahriş vardı. Kulaklarımda da iltihap vardı. Bu yüzden hap kullanmak zorundaydım. Sanırım hava değişikliğine etkiledi.

IMG_20210811_134008.jpg

Çok fazla Kalabalik değildi. Bu yüzden çok beklemedim. Eve geldim. Steemit'te kaliteli gönderileri paylaştım. Biraz vakit geçirdim ve uykum geldi . Hiçbir şey yapasin yoktu ve hala yok. Havalar kapalı ve hastayım. Kendi evimde olsaydım daha kotu olacaktı durum. Telegram da sohbet ettik. Women club charity projesi için ngoenyi ile sohbet ettik.
Discorddan bir kaç arkadaşa mesaj attım. Daha sonra hibiscus çayı içtim. Biraz bitki çayının iyi geleceğini düşündüm..

IMG_20210809_151944.jpg

Daha sonra zil çaldı babama aldigim deri cüzdan kargoyla geldi. Paketlemesi ve ozenine bayıldım . Marka sorarsanız söylerim. Bende aynı şekilde kendim deri cüzdan diktim . Sanırım aynısı olmuş. Çok beğendim.

IMG-20210810-WA0003.jpg

Ağrılara da iyi geliyor. Biraz rahatlattı. Uyumuşum . Uyandıktan sonra annem ve babam işten geleceği için yemek hazırlamak gerekiyordu. Fırında tavuk pisirdik.

IMG_20210810_183055.jpg

Ve dinlenmeye çekildim. Günlüğüm bu kadar okudugunuz için teşekkürler.

Sort:  

Acil şifa dilerim🙏

 3 years ago 

Çok teşekkürler

 3 years ago 

Allah şifa versin 🙏🏻

 3 years ago 

Çok sağol 🙏

Çok geçmiş olsun. Spor yaparken hayal etmek de keşke yağ yakımı yapsa harika olurdu 🙏☺️

Cok geçmiş olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55350.85
ETH 2319.50
USDT 1.00
SBD 2.33