TheDiaryGame Better Life 16 Mayıs | Kızımın bitmek bilmeyen kazaları

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

image.png

herkese merhaba dünden sonra bugün güzel ve güneşli bir havaya uyandığım için mutluydum. evin içine giren güneş insanı mutlu edioyor. çünkü bu sene yazı çok özledik. henüz yaz gelmiş değil. bir gün kış bir gün yaz oluyor sanki. kızım tüm gece boyunca öksürdü. sanırım dün havanın birden soğumasından dolayı üşüttü. bu yaştada söz dinlemesi kolay olmadığı için uzun kıyafetler giydirmek imkansız oldu. bu yüzden okula göndermedim. bu yüzden çocuklarla güzel kahvaltı yapmak istedim. çocukların istediği hamur kızartması yaptım. içi puf puf yumuşacık. çocuklar buna bayılıyor.

image.png

güzelce kahvaltı yaptık. kızım dün okulda malesef ki yine düşmüştü. okulda ayağına taktığımız bantı giymediği için koşarken ayaklarından dolayı sürekli düşüyor. ilk eve geldiğinde sadece sürtünme var gibiydi. bizde önemli olduğunu düşünmedik. krem sürdük. ve okuldaki öğretmeniyle konuştuk. bu konuda çok zorlanıyoruz. elastik bantını taksa okuldaki arkadaşlarından tepki alırsa bir daha giymez korkusuyla göndermedik. birde sürekli biri giydirip çıkarması lazım.

image.png

sonra bu hale geldi . burnunun üstünde morluk oldu. şişti ve içine kan oturdu. burnunun kemiği zarar görmüş. sürekli kızımla uğralıyorum tüm gün. elastik bantı daha önce yayınlamıştım giy tak çıkar , lavaboya giderken , uyurken dışarı giderken ayakkabı değiştir vs tüm günümü alıyor. ayrıca birde giymek istemezse daha da zorlanıyoruz. yarın için öğretmeni ile deneme yapacağız. neyse bugün kızım pek nazlı olduğu için parka gitmek istedi. hava sıcak olduğu için söz vermek istemedim. çilek almıştım reçel yapmak istedim. güzelce geceden şekerle beklettim. bir kilo kadardı. 45 dk kadar pişirdim . çok lezzetli oldu. kızım çok sevdi. ve evin heryerini çilek reçeli kokusu sardı.

image.png

hazırlandık ve parka indik. hava birden kötü olmaya başladı ama yinede parkta oyun oynadılar. yağmur yağacağını hissettik.

image.png

bende bankta oturdum. o sırada komşular geldi yanıma. bankın yanında park olması güzel. çocukları görerek oturuyoruz. çünkü park küçük veliler de girince karışıklık oluyor.

image.png

sonra koştu koştur eve geldik. çamaşır bulaşık vs işe devam ettim. sonra küçük çaplı bir temizlik yaptım. kitaplığı temizledim. sildim. çoğu kitabı okudum ama yıllar önce okuduğum için unutmuş gibi hissettim. tekrar hepsine baştan başlayacağım. ve bunları kaldırıp yenilerini almayı planlıyorum. daha farklı tarz kitaplar okumayı seviyorum çünkü. yarısı benim yarısı eşimin kitapları bazılar hediye i bazıları başkalarının vs..

image.png

bu işide hallettikten sonra bir çay demledim. yanınada fırında patates yaptım. çocuklarla birlikte akşam yemeğinide böyle geçirdik. şimdi sıra steemit görevlerinde ..

image.png

Sort:  

Kızınız için geçmış olsun, evde yapılan reçeler katkısız daha lezetlı olur, ellerinize saglık🙏

Allah acısını göstermesin maşallah :)

 2 years ago 

Cok gecmis olsun rabbim beterinden korusun🤲

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Çok geçmiş olsun, rabbim daha beterinden korusun 🙏🙏

 2 years ago 

çok teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60023.73
ETH 3191.15
USDT 1.00
SBD 2.45