the Diary Game -better life 25 Haziran | Bir çocuk daha hayaline kavuştu 'One Child Thousand Happiness Project | %5 tr-charity

in Steemit Türkiye3 years ago

herkese Merhaba ;

image.png

bugün durgun bir gündü benim için. Çok halsiz ve uykulu hissediyordum kendimi. Sabah saat 8 de uyandım. gece kolumun ağrısından pek uyuduğum söylenemez. Rutin işlerimi yaptım. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim. Yağmur yağdığını gördüm. Balkondan su geliyordu. kahvaltı yaptık. çocuklarda bugünlerde çok iştahsızdı. Daha sonra biraz mutfak ile işlerimi yaptıktan sonra steemite giriş yaptım. herzamanki rutin steem women club gönderilerini hazırladım.

Daha sonra steemit-türkiye topluluğu için logo hazırladım. tablo düzenlemesi yaptım. Saatlerce tek tek profillerini kontrol ettim. Sc01 den oy almayan gönderileri seçtim. bir kaç düzenleme yaptım. Yeni yarışma başlattık.

tr.PNG

Çocuklar 5 dk dışarı çıkmak istedi. Yağmur çok az yağıyordu. Kısa süreliğine yağmurun hissetmeleri için dışarı çıktık. leylakları kokladık. biraz toprak kokusunu içimize çektik. tabi ben bunun leylak olduğunu düşünüyorum. belkide değildir :)

image.png

daha sonra yağmur hızlandı ve eve geldik. çocuklar için karpuz kestim. Şiddetli mide bulantısı ve halsiz yaşadım. normalde kolay hasta olan ve etkilenen biri değilim. Bugün tuhaf hissettim sanırım aşının yan etkilerini yaşadım. Çocuklarla biraz uyuduk ve dinlendik. Kalktığımızda çorba yaptım.

image.png
Erişteli ve yeşil mercimekli çorba pişirdim. yemek yedikten sonra kahve içmek istedim. Biraz kendimi iyi hissedebileceğimi düşündüm.

image.png
daha sonra başlattığımız proje için öğretmen arkadaşımız resimler gönderdi. Fotoğraflara bakarak doğru karar verdiğimizin farkına vardım. Çocukların mutluluğu ile mutlu oldum. Keşke elimizde olsa herkesi memnun edebilsek bu ne yazıkkı imkansız. Hayatında hiç hamburger yemeyen bir çocuğun hayali daha büyük ne olabilirdi ki :(((((

image.png

Günümü böyle bitirdim. Günlüğümü okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Hanim Aga çorbası, çok güzel oluyor. Ellerinize saglik.

 3 years ago 

İsmi öyle mi hmm. 🤗 Bizde de farklı denir . Teşekkürler

Içine nohuta atabilirsiniz.

 3 years ago 

Evet evet çok güzel olur 😊

 3 years ago 

lezzetli

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60855.42
ETH 3369.56
USDT 1.00
SBD 2.50