The Diary Game -Better Life 13 Haziran | Türklerle Zoom Toplantı - Çocuklarla Park Günü

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Hello everyone, I've been having a busy and stressful few days. I will write my diary today in detail.

image.png

Sabah;
Gece hiç uyuyamamakla birlikte sabah yine erken kalktım. Sabah yüzümde uçukların çıktığını farkettim. stres bağışıklık sistemimi çökertti galiba. Rutin işlerimizi yaptık. Çocukların Pijamalarını değiştirdim. kahvaltı için yumurta haşladım. ve sebzeler ekleyek salata yaptım.

image.png

kahvaltıdan sonra steem women club için kaliteli gönderileri seçtik. Temsilcilerle birlikte. Sabah sohbet ettik ve küçük toplantı yaptık diyebilirim. iki tane yazı yazdım.

womenn.PNG

daha sonra çocuklarla ilgilendim. Mutfağı temizledim. saat 1 de yapıcağımız toplantı için ön hazırlık yaptım. Başlıkları not ettim. Ve saati gelince toplantı linki oluşturdum ve katılmak isteyenleri bekledim. Çok güzel bir toplantı oldu. Steemit için faydalıydı.

image.png

2 saat boyunca toplantı yaptık. Daha sonra farklı görüşmelerim oldu. Başarı görevlerini onayladım. Ve oy verdim. çok uzun sürdü. Hatta bazılarına yetişemedim. Daha sonra çocuklar dışarı çıkmak istedi. Bilgisayarı kapattım ve çocuklarla parka gittik. Çok fazla kalabalıktı. Hava çok sıcaktı.

image.png

eve geldikten komşu yaprak sarması getirdi. Biraz ondan yedik. Günlük aktivitemi yazıp hala bitmeyen işlerimi yapacağım.

image.png

okuduğunuz için çok teşekkürler :)

Sort:  
 3 years ago 

Bağışıklığınıza dikkat edin siz bize lazımsınız🙏🌼 vitamin takviyesi almayı ihmal etmeyin uçuk bağışıklık düştüğünde çıkıyor dikkat edin mutlaka 🤍🐰

 3 years ago 

Evet başlıktan anladığı üzere pek iyi değilim 🤭 dün etkinledigim olay sonrası çıktı. Sanırım stres ve üzüntü bağışıklık sistemini düşürdü . Teşekkürler 🤗

 3 years ago 

Evet öyle günlerde özellikle insan düşüyor ama çocuklarınız için dirayetli olun 🌼🤍🙏

Yarının günlüğü mü bu @svm038 ? Bugün 13 haziran. Çalışkanlığınızı biliyoruz, geleceği görme yeteneğiniz konusunda da haberdar olduk.

 3 years ago 

Haha 😆😆😆 beyin firarda kusura bakmayın

 3 years ago 

Ama sizide toplantıda görmeyi isterdim.

İyi yapmışsınız toplantı düzenleyerek. Ama ben toplantıları hiç sevmem :)

 3 years ago 

Peki 😊

 3 years ago 

Çok yoğun bir gün. Ama bu yoğunlukta bile insan çocuklarını eğlendirmeyi asla ihmal etmiyor. Kolaylar gelsin🙏🏻

Aman dikkat edin kendinize

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60855.42
ETH 3369.56
USDT 1.00
SBD 2.50