#club75 🛩️🎉 The Diary game -Better Life | Çocuklarla Sıkılmaca 🥺🤢

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese Merhaba bu etiketlerin önemini bir kez daha anlatmaya gerek yok. Sp yaparak kazanmak hiç bu kadar keyifli olmamıştı sanırım. Keşke zamanında da bu etkinlik olsaydı heralde en çok oy alan Steemit-türkiye topluluğu olurdu :) Oy yüzdem işte bu şekilde.
#club5050 #club75 #club5050 #club75 #club5050 #club75 #club5050 #club75

Steem Women Club 4. POWER UP Event !.gif
)

Sabah gözümüze çöp düştü . kahvaltıdan sonra hemen sonra güneş varken parka indik. Çocuklar kaç gündür çok sıkıldı. Parkta kesmiyordu. Biraz soğuğu görsünler vazgeçerler belki dedim . Aslında parkta oynaıdklarında 5 dk da olsa rahat ediyorum. Çünkü yerler yapay çimen var. düşselerde kendileri kalkıyor ve ağlamıyorlar. bende o ara temiz havanın tadını çıkarıyorum.

image.png

biraz kovalamaca biraz saklambaç derken ısındık. Daha sonra eve geldik. Bu soğukta dışarıda çalışanlara kolaylıklar diliyorum. hemen görevler için bilgisayarı açtım. Tablolalrı düzenledim. yazılar ödüller , başarı görevleri derken 2-3 saat geçti. artık boynumun ağrısından kalkmak zorunda kaldım. Kargom geldi. Sipariş ettiğim bi ürün geldi. Çok merak etmiştim. İhtiyacımda vardı. İlk başta süremedim ama sonra açmayı başardım.

image.png

sürdükten sonra farkettim ki muhteşem birşeymiş. çok güzel kapatıcılığı var . Çünkü göz altlarım yorgunluktan çok kötü gözüküyor. Kapatmasını çok beğendim. İlk resimde sürmüştüm. farkı gözle görülür derecede. en açık rengini aldım. çünkü çok beyazım zaten. Koyu gözükmemesi için teninizin bir açığını almakta fayda var. aydınlık göstermesi için.

image.png

Kargo işi bitti. Ama işlerim bitmedi. 2 saat boyunca da oyuncakları ayırdım. kırılanları attım. inanılmaz yoruldum. Oyuncak ayırmak bu kadar zahmetli bir iş olmamamlı :(

image.png

Daha sonra kendime bi soda açtım. Birde soslu mısır koydum. bu ikiliyi bilen yoktur diye tahmin ediyorum :) Yorulduğumda soda içmek hobim olabilir. hemen patates soydum. Baharatladım. Brokoliyle beraber yedik. Çocuklar iki gündür brokoli istiyordu desem yeridir.

image.png

ve tabiki bilgisayarı tekrar açtım Steemit Steeemitt Steeemmiiiitt

Sort:  

Çocuklar brokoli mi istedi harikaaa. Benimkiler oyuncak brokoliyi bile kenara ayırıyorlar 🤣

 2 years ago 

Cocuklara da size de cok iyi gelmistir. insallah cocuklariniz daha iyidirler 😊 siparis urununuz benim de hosuma gitti. pek makyaj yapmiyorum acikcasi detayli bilmiyorum da. ama kapatici kullaniyorum iyi hissettiriyor. 😊🙃 ellerinize saglik cocujlarin brokoli ozlemesi ne guzel 🥰

 2 years ago 

Göz altı için kapatıcı değil de madelebin göz altı minik kremini öneriyorum. Cilt tonu dengeleyici bir özelliği var. Denemenizi tavsiye ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61662.20
ETH 3059.04
USDT 1.00
SBD 3.84