You are viewing a single comment's thread from:

RE: KEKIN FAYDALARI...Güzel bir Kekik çayi gider şimdi..!

in Steemit Türkiye3 years ago

Kekik çayını daha önce içip içmediğimi hatırlamıyorum ama yemeklerde bol bol kullandığım baharatlardan bir tanesi benim için. Yıllar önce eşimle beraber Bozcaada'da merak edip bir pazara girmiştik. Bir teyze limon kekiği satıyordu. Kokusu çok hoşumuza gittiği için bolca alıp uzun süre kullanmıştık. Bir daha Bozcaada'ya gitmek nasip olmadı, İstanbul'da da bulmak zor oldu, denediklerimiz de o tadı vermedi hiç. Bir gün yolum düşerse mutlaka tekrar alacağım.

Sort:  

Bizim Iskenderunda dagda toplarlar şuan tam toplama zamaniydi...iskenderun, antakya da doludur. Ben yemeklerede kullaniyorum çayinda tüketiyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61949.37
ETH 2415.67
USDT 1.00
SBD 2.65