YEDİ KULE ZİNDANI

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese cumartesi gününden selamlar, arkadaşlar bugün ben ve ailem İstanbulda bulunan yedi kule Hisarı yada yedi kule zindanı olarakta bilenen bu görkemli Hisarı görmeye geldik. Ne zamandan beridir buraya çoçuklar ile gelip bu tarihi zindanları görmemiz gerektiğini hep düşünmüş ve sonunda buraya gelmek, görmek nasip oldu. Şunu rahatlıkla o kadar muazzam bir yer be görülmesi gereken bşt yer kesinlikle tavsiye ediyorum. Arkadaşlar o kadar etkilendim anlatamam gercekten muazzam bir tarih ve günümüze kadar hiç değiştirilmeden bu zamana kadar gelmiş. Bizanslılar döneminden günümüze kadar gelmiş. Hatırlarsınız eski Türk sinamasında sürekli konu olan by tarihi hisar gercekten etkileyici ve muhteşem manzarası ile İstanbul da gezilmesi gereken bir tarihi yer.

Collage_20220806_170742.jpg

Siz değerli steemit ailesiyle bu güzel fotoğrafları kolaj haline getirip paylaşmak istedim. Burası başka inanın manzarası muazzam güzellikte tüm İstanbul ayaklar altında ve buradan her yeri görmek mümkün.

Collage_20220806_170717.jpg

Buranın tarihi ile ilgili bir ksç bişey öğrendim daha fazla bilgi almak istedim fakat çoçuklar yanımda ve sürekli bşr yerlere gittikleri için onların peşinden gittim. Sadece ismini 7 kule zindanları olarak bilinmekte fakat Bizans döneminde ise hükümdarları ve kralları ağırlamak için yapılmış. Ama halk arasında genellikle 7 kule zindanları olarak geçiyor. Bu tarihi hisarda yılanların kuyusu olarak bilenen bir kuyu var. Burada çeşitli şuçlar işleyen kişilerin cezalandırıldığı kuyu olarak bilinir.

Collage_20220806_170647.jpg

Benim sizlere tavsiyem buraları yerinde görmeniz ve mutlaka bilgi sahibi olmanız gerekiyor
. Çünkü o kadar çok etkilendim hatta o döneme bir an gidip geldim. 😂😂😂

IMG-20220806-WA0014.jpg

Bu eşsiz Hisarın görkemli manzarası ike siz değerli dostlarıma bırakıyorum.

IMG-20220806-WA0024.jpg

Şunu söyleyebilirim bizim böyle tarihi yerler hakkında bilgi sahibi olmamız gerekiyor. Hatta mümkünse yerinde görmek ve gezmemiz gerektiği için mutlaka notlarınızı arasına not alıp mutlaka görmeniz lazım.

IMG-20220806-WA0025.jpg

Arkadaşlar dediğim gibi çoçuklar ile beraber geldiğim için sürekli onları takip ediyorum. Bunca yorgunluğun üzerine iyi geldi. Benim için günümün sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

IMG-20220806-WA0026.jpg

MUTLAKA GÖRÜLMESİ GEREKEN TARİHİ YEDİ KULE HİSARI YADA YEDİ KULE ZİNDANLARI

Sort:  
 2 years ago 

O kuyuda kendimi hayal edince anksiyete coştu 🤣🤣 güzel ve tarihi bir yermiş ❤️

Çok teşekkür ediyorum ❤️🙏

Ülkemizde bir çok yerde tarihi yapılar, kaleler ve eski yapılar bulunmaktadır. Her yörenin kendine has dokusuyla özdeşleşmiş bu tarihi yapıları gezmek gerçekten çok gğzel oluyor, bize 7 kule zşndanalrı hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz 🙏😊 umarım sonraki yazıalrınızda başka gezdiğinşz yerleride paylaşırsınız. Bizlerde keyifle okuruz.

İlginize çok teşekkür ederim 🙏🙏

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67651.53
ETH 3845.50
USDT 1.00
SBD 3.65