KAHVE MOLASI ☕☕

in Steemit Türkiye2 years ago

Hayırlı cumalar herkese, sevgili steemit dostlarım bugün yapılan tüm güzellikleri rabbim kabul etsin inşallah. Cuma günü yapılan tüm duaların kabul olması dileğimle rabbim önce sağlık, huzur, barış ve mutluluk getirsin. Evet arkadaşlar bugün siz değerli arkadaşlarıma günümü anlatmak istiyorum. Daha önce de söylediğim gibi küçük ve şirin bir çiçekçi dükkanı açmaya karar verdim ama tek başıma değil tabiki hele ki böyle bir zamanda biraz sıkıntılı bir dönemde o nedenle dayım ile küçücük bir iş yeri açtık. Şimdilik her şey yolunda gidiyor. İnşallah çok daha güzel olacak buna en içten inanıyorum. Burada çalışma saatlerim biraz daha fazla sonuçta kendimiz ilgilenmemiz gerekiyor bu yüzden şimdilik işler yoluna girene dek daha çok çalışıp el birliğiyle bir yere getirmek istiyoruz. Bugün öğlen yemeğin ardında kahve ve tatlı molası verelim dedim kendimize dayım ileyorgunluk için bire bir gercekten sonrasında eşimde bize eşlik etti. Bu arada sağolsun her anımda yanımda ve destek oluyor sevgili eşim bu da benim için sın derece önemli daha çok istek ile kendi işime sarılıyorum.

Screenshot_20220701_135222.jpg

Daha öncede söylediğim gibi çiçek yapmak bir sanat bende işi erbabından öğrendim ne zaman bir boşluk olduğunda hemen dayımın diğer ortağını yanına ve yaptıklarını bakarak çalışırdım. Benim için çok güzel oldu çünkü istediğim her çiçeği yapabilirim. Ama şunu da geçmeden söylemek istiyorum gercekten bana çok yardımcı oldu. Şu an bir şeyler yapabiliyorsam onunda emeği üzerimde var.

Screenshot_20220701_135158.jpg

Bu gördüğünüz çiçeği kendim bizzat ilgilendim ve hazırladım çok ta güzel görünüyor benim ellerime sağlık ve sahibi için musmutlu olmasını diliyorum. Emek harcamadan hiç bir yere varılamayacağını anladım bu yüzden elimden geldiğince daha iyi yapmaya çalışıyorum. Bu arada işlerimiz şimdilik biraz durgun gibi çünkü tatil, yazın başlangıcı ve okulların kapalı olması gibi etkenler var ama ben inanıyorum çok güzel olacağına sabırla bekliyorum.

IMG_20220701_135236.jpg

Dediğim gibi ufak bir mola verdik bunu hakkettik, üzerimizde ki yorgunluğu gidermek için iyi de oldu tabiki eşimin de sürpriz yapması bizim için daha da anlamlı oldu. Evet sevgili steemit ailem günlüğüm bu kadardı benim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💐💐💐💐💐

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69590.59
ETH 3887.33
USDT 1.00
SBD 3.73