İŞ YERİNDE Kİ TATLI TELAŞIMIZ 💐🌷💐🌷

in Steemit Türkiye3 years ago

YENİ YILA SAYILI GÜNLER KALA MERHABA STEEMİT TÜRKİYE TOPLULUĞUM

Arkadaşlar herkese musmutlu haftalar dilerim. Bugün sizlere iş yerindeki günümü ve iş yerinde gelen şiparişleri ve iş yerine gelen misafirleri anlatmak istiyorum. Yeni yıla sayılı günler kaldığı için iş yerine her zaman ki saatimden önce geliyorum. Çünkü yıl başı ve haliyle işler çok iyi gidiyor, inanın bir kaç ekstra personel almamıza rağmen yetişemiyoruz. Sizlere mola saatimde yazıyorum. Dediğim gibi bu aralar işler çok yoğun geçiyor. Sabah 10 gibi işe geldim son bir kaç gündür böyle önce yapılması gereken işleri hızlıca yaptım. Daha sonra iş yerine gelen misafirleri ve telefon ile gelen siparişleri hazırlıyoruz.

Screenshot_20211228_124347.jpg

İşlerimiz çok şükür iyi gidiyor sanırım yılbaşına kadar böyle devam edecek. İnanın eve gittiğim gibi uzanıyorum. Çünkü çok yorgun düşüyorum. Bu gördüğünüz çiçeği kendi ellerimle yaptım. Daha tam olarak usta olmadım 😂 yanlış bir şey yaptığım da hemen arkadaşlar yardımcı oluyor zaten onun için bende her zaman en iyisini yapmaya çalışıyorum.

Screenshot_20211228_124358.jpg

Bu gördüğünüz çiçeklerin hepsi farklı farklı yerlere sipariş gidecek. Kurye motorlar trafikten dolayı da geç kalıyor. Ama yakın olan yerlere biz götürüyoruz. Bizim iş yerinde çalışan tüm çalışma arkadaşlarımı gönülden tebrik ediyorum. Herkes en iyisini yapmaya çalışıyor. Bu da bizim işlere yansıyor. Herkesin neşesi yerinde arkadaşlarımı böyle görünce mutlu oluyorum.

Screenshot_20211228_124413.jpg

Bu güzelim orkideleri dayım ile beraber hazırladık. Hazırlarken ileride belki sana da böyle bir yer yaparız diyence içim biran da mutluluk heyecan kapladı. Çok sevindim ve düşünmesi ve hayali bile çok güzel oluyor. Benim için mola saatim bitmek üzere benim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽👍🏽

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62