İŞ GÜNÜM

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese iyi geceler diliyorum, arkadaşlar merhabalar nasılsınız iyimisiniz gönderime başlamadan önce siz değerli arkadaşlarımın iyi olduğunu bilmek bana huzur veriyor. Çünkü herkes iyi olsun şu kusacak hayatta herkes mutlu mesut olsun. Evet arkadaşlar sizlere her zaman olduğu gibi yine iş yerinde yaşadığım anımı anlatmak istiyorum. Çünkü hafta da sadece bir gün off günüm o da çocuklar ile zaman geçiriyorum. Benimde yaşantım ev, iş, ve çocuklar ile geçiyor. Şu zamanda çalışıyorum biraz olsun eve katkı ve eşime destek oluyorum. Gercekten şu zamanda geçinmek hiç kolay değil ve her şey çok pahalı ve ister istemez bir kişinin çalışması ile olmuyor. Biraz olsun eşime yardımcı oluyorum. Çok şükür ki çocuklar ile annemiz ilgileniyor.

Screenshot_20220527_234743.jpg

Bugün yine sabahtan erken kalkıp iş yerine gittim herkesten önce dükkanı açtım. Sizin de bildiğiniz gibi iş yeri dayıma ait. Aile dükkanı. P
Çalışan diğer arkadaşlarımız gelmeden ben önce etrafı süpürdüm sıcak miss gibi taze bergamotlu çay demledim. Çiçek kokusu ile çayın miss kokusu birbirine karıştı. Hepimiz için kahvaltı hazırlandım masayı kurdum arladaşlar geldiler. Hep beraber oturup güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra işimize koyulduk. Allah herkesin kazancını bol helal kılsın ve rızkını versin.
Bu dönemde gerçkten hep maddi hem manevi çok zor dönemden geçiyoruz. İnşallah gececek bugünler. Öyle umut ediyorım
Umudumuz olmazsa hepten biteriz allah korusun
Screenshot_20220527_234732.jpg

Siiznde gördüğünüz gibi görseldeki çiçeklerin hepsini tek tek ben deniz hazırladı. Çok seviyorum çiçekleri ve süslemesini. Özenle ve sevgşule hazırlıyorum. İnşallah sizlerde görseldeki i hazırladığım çiçekleri beğenmişsinizdir.
Özel günleriniz de yada içinizden geçen her hangi günde her zaman sipariş verebilirsiniz

Sort:  

Gerçekten çok güzel hazırlanmış elinize sağlık

Çok teşekkürler saolun ilginize

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60984.95
ETH 2351.90
USDT 1.00
SBD 2.47