ÇOCUKLARIN HEYECANLI GÜNÜ

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba steemit dostlarım,

Öncelik herkesin çok çok iyi hafta sonu geçirmesini diliyorum. Çok mutlu, huzurlu hafta sonlarınız olsun. Bu sabah erken kalkıp, akşamdan planımı yapmıştım. Çocukları dışarı çıkartıp güzelce bir stres atmaları için parka götürecektim. Çünkü uzun zamam oldu parka götürmeyeli, malum hastalık var tüm dünyanın başına bir bela gibi. Sevgili dostlarım planım önce park, sonra markete daha sonra ise bol bol oksijenin olduğu açık alana götürmekti. Bunları sırasıyla gerçekleştirdim.

IMG_20210825_130613.jpg

Önce markete gittik. İstedikleri ne varsa aldım. Markete ilk girişte karşımda ki Atatürk posteri bu posteri çocuklara gösterdim. Atatürk'ün kim olduğunu anlattım. Önümüz 30 Agustos zafer bayramı olduğu için tüm marketler böyle güzel anlamlı jestler yaptığı için çok teşekkür ediyorum. Çocuklar daha sonra marketin içine bildiğiniz saldırdılar inanın sepet ağzına kadar doldurdular. Tabi hepsini almadım. Onlar dolduruyor ben boşaltıyorım 😂😂😂 Neyse market alış verişimizi yaptık.

IMG_20210827_181738.jpg

Daha sonra hemen parkın girişinde gördüğünüz çiceklerin hemen yanında bankta oturup,aldığımız ürünleri yediler. Bende onlar yerken fotoğraflarını cektim. O kadar hızlı yiyiyorlar ki görmeniz lazım.

IMG_20210827_181822.jpg

Daha sonra çocukları durdurmak imkansız. Parka içine bağırarak daldılar. 😂😂 Dedim ya uzun zaman oldu parka cıkaramamıştım. Neyse tüm oyuncaklara bindiler. Hepsini denediler. Ondan inip ötekine bindiler. Ama onlara saat kısıtlaması da yapmadım. İstediğimiz kadar kalalım. Onların hakkı koşmak, eğlenmek, oynamak, bağırmak.... Parkta epeyce eğlendiler. Tabi hava sıcak devamlı üstlerini değiştirdim. Arkadaş bile yaptılar. Hatta sözleştiler bile yarın aynı saatte görüşmek için 🤭. Çocuklar eğlenirken bende bir yandan fotoğraf cekip siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim. Tabi iki gözüm onların üstünde her zaman olduğu gibi.. Çocukların eğlencesi bitti. Beraber eve doğru yürürken uçan balon istediler onlara aldım. Eve gitmek için dolmuşu bindik. Eve döndüğümüzde güzelce bıcı bıcı yaptırdım. Daha sonra yemek ve ardında uyuttum onları.

IMG_20210825_201602.jpg

Çocuklar uyuduktan sonra önce yorgunluk kahvesi ardında steemit göz attım herkesin postunu yakından inceleme fırsatım oldu. Herkesin emeğine ve cabasına sağlık gercekten çok güzel şeyler paylaşılmış. Umarım bu topluluk çok daha iyi yerlere gelir. Sevgili arkadaşlar günüm böyle geçti. Benim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum tekrar görüşmek üzere hoşçakalın 🙋‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52